مشکلات مربوط به قطعی برق برای رانندگان / شرکتهای انرژی مقصر بی نظمی در ترافیک است


به گزارش خبرنگار مسخره از یزد ، افزایش تصادفات ، درهم ریختگی ، تقاطع ها و ترافیک از پیامدهای قطعی برق است و به نظر نمی رسد توزیع برق به اهمیت افزایش ساعات برق از یک ساعت به بیش از دو ساعت توجه داشته باشد. ساعت ها.

وقفه ها و عدم هماهنگی های برنامه ریزی نشده با برنامه زمانبندی قطعی برق در مناطق مختلف یزد ، علاوه بر اخلال در پلیس راهنمایی و رانندگی ، باعث افزایش تعداد تصادفات در تقاطع ها و ایجاد ترافیک شده و همچنین رانندگان را هنگام عبور از منطقه دچار سردرگمی کرده ، احتمال افزایش تصادفات جدی

یزد راهور ، فرمانده پلیس ، گفت: قطع مکرر برق باعث برهم زدن تقاطع ها ، برهم زدن نظم شهر و ترافیک ناکافی می شود ، اما فکر کردن ، اما در این شرایط امکان پذیر نیست.

مهدی زارع با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق در این زمینه مقصر است و باید پاسخگو باشد ، افزود: متأسفانه برق تقاطع قطع شده است که خصوصاً در حوزه ترافیک ، و رانندگان گیج می شوند. “

ما از قطع برق ناهماهنگ تعجب کردیم

وی با بیان اینکه قطع برق در واقع باعث افزایش تلاش پلیس در انضباط ترافیکی شده است گفت: ارزش رانندگان برای رانندگی در تقاطع هایی که برق ندارند و به حل مشکل کمک می کند ، زیرا حتی اگر مسافر در تقاطع باشد. در صورت قطع برق ، نمی توان تقاطع را به درستی مدیریت کرد و به همکاری رانندگان نیاز است.

زارع با بیان اینکه طرح قطع منبع تغذیه از تاریخ 12 تا 17 ژوئیه از سوی شرکت برق استان به پلیس راهور اعلام شد ، اظهار داشت: بر اساس این طرح ، پلیس قصد دارد از قاچاق جلوگیری کند اما این شرکت توزیع کننده طبق برنامه عمل نمی کند . “و ما متعجب شدیم.

بیشتر بخوانید  انحلال یک موسسه مالی دیگر به زودی

تقاطع های برق شهید عابدی ، شرکت نفت ، شهید چمران ، ایرانشهر ، فرهنگیان ، بعثت ، سریزادی ، مارکار ، فاطمیه و برخی دیگر از مناطق یزد به طور متناوب قطع شده و منجر به ایجاد ترافیک جدی و ازدحام می شود. تقاطع ها و حوادث رخ داده است.

قطعی برق در روزهای اخیر در اکثر شهرهای کشور روند زندگی و کار مردم و بسیاری از دستگاه های اجرایی و حتی بی نظمی در ترافیک شهری را مختل کرده است.

شهر یزد اما در ساعات عادی و بدون قطعی برق ، در برخی از جاده ها ترافیک وجود دارد و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کند ، اما امروزه با قطعی برق در ساعات 16 تا 18 ساعت ، اوضاع بسیار بدتر از قبل و وقفه ها است چراغ های راهنمایی در صورت عدم مشاهده مزیت در این مدت ، احتمال تصادف وجود دارد.

پلیس و شهروندان هر دو انتظار برقراری ترافیک و همکاری از یکدیگر را دارند ، اما به نظر می رسد شرکت توزیع برق مصمم است در این روزهای گرم باعث ایجاد اختلال در اعصاب رانندگان و درماندگی پلیس شود.

انتهای پیام / ص


دیدگاهتان را بنویسید