مشکلات محور شهرکرد – شلمزار باید تا پایان دولت حل شود



ایسنا / چهارمحال و بختیاری معاون وزیر امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه ریزی و بودجه کشور اظهار داشت: مشکلات پروژه محور شهرکرد – شلمزار باید تا زمان توقف قطار دولت حل شود.

حمید پورهمهادی ، 20 ژوئیه ، در جلسه بررسی مشکلات پروژه حمل و نقل شهرکرد – شلمزار ، گفت زمان زیادی تا پایان دولت باقی نمانده است: “ما باید مشکلات مالی این پروژه را حل کنیم در حالی که دولت حرکت را متوقف می کند “به همین منظور ، این نمایشگاه در تهران برگزار می شود.

وی افزود: پس از پایان تعطیلات ، اسناد این پروژه باید برای اعمال ماده 56 و توزیع اعتبار تهیه شود.

معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: جاده شهرکرد – شلمزار به دلیل کثرت تصادفات منجر به کشته و مصدومیت یکی از محورهای مهم در کشور است. اتمام این پروژه در اسرع وقت برای اهالی دهات بسیار مهم است. حداکثر 20٪ از اعتبارات سایر پروژه های عمرانی در این استان می تواند به این پروژه اختصاص یابد.

در این جلسه ، گودراتولا حمزه ، نماینده شهرهای اردل ، کوهرنگ ، فارسان و چیار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تعداد تصادفات در محور شهرکرد – شلمزار در این محور بسیار زیاد است ، خاطرنشان کرد: در این جاده 10 نفر در تصادفات جاده ای زخمی شدند و این جاده کشنده بود.

وی افزود: در حال حاضر چهار پیمانکار با 60 کار راه سازی در محور شهرکرد – شلمزار در حال کار هستند اما از سرعت کار راضی نیستیم ، به منظور تسریع در روند ساخت در محور شهرکرد – شلمزار ، پیمانکاران “مشکلات باید به سرعت حل شود.”

بیشتر بخوانید  تبریک به رهبران مقاومت فلسطین در برابر آیت الله سید ابراهیم رئیسی - مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

حمزه گفت: اقدامات خوبی در زمینه راه سازی در چهاراهال و بختیاری انجام شده اما به دلیل محرومیت زیاد این استان ، این اقدامات قابل مشاهده نیست.

در پایان این نشست ، حسینعلی مگسودی ، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای تکمیل محور شهرکرد – شلمزار به 200 میلیارد تن وام نیاز داریم ، اظهار داشت: این پروژه در هفته دولت در سال 1999 آغاز شد. ، همچنین 6 کیلومتری این محور در مقطع سه راهی از شمس آباد تا شلمزار که یکی از نقاط مستعد تصادفات در این محور بود ، فراهم شد.

وی با بیان اینکه بخشهایی از محور شهرکرد – شلمزار در تضاد است گفت: “ما با موافقت کشاورزان توانستیم حدود 5 کیلومتر از این محور را آزاد کنیم و فقط دو کیلومتر در منطقه مالیات به دست نیامد.” در پایان ، مگسودی تأکید کرد: اگر اعتبار لازم برای این پروژه اعطا می شود ، این محور تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید