مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مشکلات خط تولید واکسن برکت جعلی است / تحویل 700000 دوز واکسن به وزارت بهداشت تا این هفته و تحویل هفتگی 1.2 میلیون دوز از ماه آگوست – اخبار پزشکی – اخبار اجتماعی تسنیم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیمدر بیانیه مطبوعاتی دارویی شفاررمد آمده است: برای شفاف سازی آن در آگاهی عمومی مردم شریف ایران ، اعلام می کنیم که هر مشکلی در خط تولید واکسن کو ایران یک نعمت کاذب است و دانشمندان جوان و کودکان این سرزمین در مجموعه شفارمد هستند. و شایعات مربوط به فضای مجازی بصورت شبانه روزی تنها با هدف خدمت به انسان و ریشه کن کردن ویروس کووید 19 منتشر می شود و نه تنها تولید خط اول شففرمد در جریان است ، بلکه به زودی با راه اندازی خط دوم شفارمد ، واکسن تولید می شود و خیلی سریعتر در وزارت بهداشت تحویل داده می شود.

این گزارش می افزاید: “به دنبال صدور مجوز تزریق اضطراری این واکسن توسط وزارت بهداشت در 25 ژوئن ، تولید در خط اول کارخانه تسریع شد و در کمتر از یک ماه مراحل کنترل کیفیت انجام شد. هزاران دوز به وزارت بهداشت.

گفتنی است ، طی روزهای اخیر طبق اعلام وزارت بهداشت ، شیوع این واکسن در بسیاری از استان ها آغاز شده و با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم روبرو شده است.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  ماندگاری شادی کودکان در جشن تاج
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *