مشکلات اقتصادی جامعه هدف رفاه را افزایش داده است



به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری البرز ، حسن مددی در جریان بازدید از اداره کل بهزیستی استان به مناسبت هفته بهزیستی ، افزود: مراکز توانبخشی و مشاوره در حال راه اندازی هستند.

وی افزود: یکی از نقاط ضعف دادسرا عدم نظارت کافی در این زمینه به ویژه مدیریت اردوگاه ها است که در سال گذشته با انتصاب وکیل خانواده اقدامات بسیار موثری برای انجام نظارت مستمر ، بازدید و بازرسی از مراکز توانبخشی و مراکز مشاوره.
مددی خاطرنشان کرد: این ویزیت ها موجبات کاستی و بهبود روش ها و رویه ها ، گردآوری کودکان کار و توجه به معتادان به عنوان افراد بیمار را فراهم کرده است.

اسدولا حیدری ، مدیر کل بهزیستی البرز نیز در این جلسه گفت: با وظیفه تعقیب و گریز ، اداره کل رفاه اجتماعی اردوگاه ماده 15 و ماده 16 را راه اندازی کرد و موفق شد 1700 معتاد را در این اردوگاه پذیرش کند.
وی همچنین با اشاره به اینکه به دستور دادستان استان کلیه کودکان کار و خیابانی شهروندان در مراکز مراقبت اجتماعی پذیرش شدند ، افزود: براساس هزینه فعالیت ها ، یارانه خدمات به این اداره و با تعداد زیاد وظایف و افزایش جامعه هدف از مقدار کمی از منابع مالی و مادی بهره مند نیست و عملا هیچ تناسبی بین شرح وظایف و منابع مالی و نیروی کار این گروه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  در حوزه مسائل اقتصادی شاهد برنامه منسجم نیستیم

دیدگاهتان را بنویسید