مشمولان یارانه ماه رمضان اعلام شد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: با دستور رئیس جمهور مبلغ 150 هزار تومان با عنوان یارانه ویژه ماه مبارک رمضان به حساب بیش از 11 میلیون خانوار واریز می شود. اما این یارانه ویژه جمعه آینده به چه کسانی پرداخت می شود؟

با دستور رئیس جمهور مبلغ 150 هزار تومان با عنوان یارانه ویژه ماه مبارک رمضان به حساب بیش از 11 میلیون خانوار واریز می شود. اما این یارانه ویژه جمعه آینده به چه کسانی پرداخت می شود؟

بر اساس دستور ابراهیم رئیسی و همزمان با ماه مبارک رمضان مبلغ 150 هزار تومان با عنوان «یارانه مادام العمر» به حساب بیش از 11 میلیون سرپرست خانوار واریز می شود.

ادامه پیگیری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مشمولان یارانه ماه مبارک رمضان حاکی از آن است که خانواده مددجویان کمیته امداد جزو اولین گروه های دریافت کننده یارانه ماه مبارک رمضان و زنان سرپرست خانوار خواهند بود. یارانه نیز دریافت خواهد کرد.

مردم دهک اول تا چهارم و همچنین کسانی که احتمالاً برای دریافت سهام عدالت زنده می مانند، از دیگر قشرهایی هستند که برای زندگی در ماه مبارک رمضان یارانه دریافت می کنند.

همانطور که از سازمان برنامه و بودجه اعلام شد، روز جمعه 27 فروردین ماه 1401، یارانه 150 هزار تومانی برای وجود ماه مبارک رمضان به حساب 11 میلیون و 38 هزار و 520 خانوار شناسایی شده واریز می شود.

بیشتر بخوانید  علیرضا زاکانی استعفا داد

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبق ماده 4 آیین نامه تعیین صلاحیت خانوارها باید به خانوارها اجازه دهد تا هر کدام برای مدت 6 ماه (خرداد یا آذر) برای دریافت یارانه اقدام کنند. سال. بگیر


دیدگاهتان را بنویسید