مشت در دهان رژیم صهیونیستی در توکیو / هنگامی که نورین چراغی برای ورزشکاران شد


به گزارش فارس ، المپیک 2020 این از دیروز برای ورزشکارانی که 5 سال تلاش می کردند شبانه روز خود را برای این مسابقات آماده کنند و باعث افتخار کشورهای خود باشند ، آغاز شد.

کافی است بگویم که بازیهای المپیک مهمترین تورنمنت ورزشی در جهان است. در نتیجه ، کسب مدال در این بدان معناست که این ورزشکار به عنوان یک قهرمان ملی در ذهن کشورش باقی خواهد ماند و در تاریخ مدال آوران جهان ثبت خواهد شد.

* قربانی مدال المپیک در حمایت از مظلومان

با این حال ، یک ورزشکار مسلمان الجزایری در توصیف اهمیت المپیک به جهانیان ثابت کرد که مدال بشریت بالای مدال رنگی چنین اتفاقی وجود دارد.

فاتی نورین یک جودوکار الجزایری است که از تریبون جهانی المپیک خود را “قهرمان آزادی و حمایت از مظلوم” معرفی کرد. قهرمان قاره آفریقا که در توکیو فرصتی برای کسب مدال داشت ، مدال رنگارنگ جهانی را پشت سر گذاشت تا به همه جهان نشان دهد که بشریت بالاتر از هر مدال رنگی است.

* تصمیمی قاطع برای عدم بازی در برابر صهیونیست ها

وقتی نورین فهمید که در مرحله اول باید به بازی جودو سودانی بپردازد و در مرحله دوم به احتمال زیاد با نماینده رژیم صهیونیستی دیدار خواهد کرد ، بدون تردید و عزم راسخ تصمیم گرفت که راه خود را انتخاب کند.

اولین بار بازی با نماینده رژیم صهیونیستی و ورود به مسیر عادی سازی روابط با ستمگر بود که امروزه کشورهای حوزه خلیج فارس مانند امارات ، بحرین و در راس آن عربستان سعودی قرار دارد که سعی در عادی سازی روابط با رژیم غاصب دارد.

بیشتر بخوانید  ارزهای دیجیتال در حال حرکت هستند!

اما راه دوم و بسیار دشوار فراموش کردن ، 5 سال تلاش برای کسب مدال بود. در نگاه اول شاید تصمیم این جودوکار الجزایری بسیار آسان به نظر برسد اما پشت این تصمیم بزرگ تلاش های شبانه روزی برای کسب مدال المپیک قرار دارد.

اما فاتی در قلب خود شک نکرد ، زیرا او قبلاً از رویارویی با این ورزشکار صهیونیستی امتناع نکرده بود و دو بار طعم از دست دادن مدال را چشیده بود ، اما این بار در بالاترین سطح ، بازی های المپیک ، مجبور شد این تصمیم دشوار را بگیرد. اما برای سومین بار این ورزشکار دریغ نکرد و از المپیک کنار رفت.

* “نورین” چراغی برای ورزشکاران مسلمان و آزادیخواه است

درسی که این ورزشکار الجزایری شروع کرد المپیک توکیو وی به ورزشکاران گفت که نباید متجاوز را پرستش کند و در حمله وحشیانه ارتش صهیونیستی بازی کند و علیه رژیم صهیونیستی بازی کند.

نورین مدال خود را فدای فلسطین کرد. از همه مهمتر ، این اقدام این ورزشکار الجزایری هشداری بود برای تحقیر کشورهای عربی مانند امارات ، بحرین و عربستان که در حال حاضر سعی در عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی دارند.

پیام این ورزشکار الجزایری از سکوهای المپیک به کل دنیا این بود که مسئله فلسطین برای آزادی خواهان و مسلمانان در سراسر جهان هرگز بی اهمیت نخواهد بود و فلسطین و مسجد الاقصی همیشه در قلب مسلمانان است.

بخشی از سخنان جودوکار الجزایر به نوعی چراغ راهنما برای سایر ورزشکاران مسلمان و آزاده است تا در برابر رژیم صهیونیستی بایستند. “درست است که این یک المپیک است و بسیار مهم است ، اما خداوند در آینده این تصمیم مرا جبران خواهد کرد. مسئله فلسطین بالاتر از همه است. این وظیفه شرعی و انسانی ما است که با یک ورزشکار روبرو شویم که پرچم اسرائیل بپوش ، بیایید تسلیم شویم. “

بیشتر بخوانید  اینترنت قطع شد | اختلال در اینترنت کشور

* مدال برای بشریت به جای مدال المپیک

جودوکار الجزایری تصمیم گرفت با ارزش ترین مدال جهان را بدست آورد. “مدال انسانیت” بالاتر از مدال رنگی المپیک است و ظالم هرگز نباید تأیید شود و در صورت تصویب این رژیم غاصب ، به نوعی در جنایات صهیونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین در دهه های اخیر شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید