معاون سازمان بیمه های اجتماعی دیوان عالی کشور که مهمان ویژه همایش مدیران ستادی و استانی بیمه کوثر بود، در سخنانی با تبریک هفته بیمه اجتماعی، مهمترین و اصلی ترین هدف بیمه کوثر و ساتا را بیان کرد. تا رضایت مشتریان خود را افزایش دهند.
سردار سرتیپ محمدرضا گودرزی گفت: هرگونه واکنش نامناسب در تعامل با کاربر می تواند منجر به ناراحتی و کاهش رضایت وی شود، بنابراین پس از برنامه ریزی برای جلب رضایت کاربر، باید میزان انتظارات و رضایت وی را از خدمات خود بررسی کنیم، زیرا این امر جایی است که نیاز به نظارت به وضوح عملکرد و رفتار کارکنان و شبکه فروش از مدیران بالادستی دیده می شود.
وی افزود: گاهی لازم است بیمه گر خود را به جای مشتری بگذارد تا متوجه شود، اگر خدمات به صورت دقیق و سریع به مشتری ارائه شود و کرامت او حفظ شود، قطعا رضایت او را به دنبال خواهد داشت.
قائم مقام مدیرعامل ساتا استفاده از فناوری و هوش مصنوعی را لازمه بیمه کوثر دانست و گفت: در شرایط امروز و با توجه به رقابت شدید بیمه گذاران در کشور و ورود شرکت های مبتنی بر دانش در این زمینه، در راستای کوثر شرکت بیمه برای اینکه بتواند مسیر رشد و تعالی را طی کند و به قله های پیشرفت در صنعت بیمه برسد، بهره گیری از این ابزارهای فناورانه نوین اجتناب ناپذیر است.
گودرسی با بیان اینکه مدیریت دانش شامل تبدیل داده ها به اطلاعات و دسته بندی آنها و سپس تجزیه و تحلیل اطلاعات برای بهبود خدمات و عملکرد است، مسیر درست را بدون آزمون و خطا روشن کرد. ما هیچ چیز خوبی خلق نکرده ایم، شاید به این دلیل که نیستیم. از اهمیت آن آگاه است. به نظر من سازمانهای خدماتمحور از جمله بیماه کوثر و ساتو باید بهطور جدی به دنبال یا تولید استانداردهایی برای ارزیابی خدمات و تعامل با مشتریان باشند تا اقدامات سازمانی به یکسان و یکنواختی برسد و کیفیت آن افزایش یابد.
وی در پایان خطاب به کلیه مدیران، کارکنان و شبکه فروش بیمه کوثر که همواره با ارائه خدمات مناسب و رضایت بخش به جامعه در جهت تحقق هدف رضایت مشتریان تلاش می کنند تشکر کرد و گفت: دستیابی به رضایتمندی مشتریان و افزایش آن، از سوی دیگر منجر به افزایش فروش و در نتیجه سودآوری بالاتر می شود. از سوی دیگر، هر چه سودآوری بیشتر باشد، علاوه بر ارائه خدمات بهینه، سهامدارانی که به امید بازدهی خوب در بیمه کوثر سرمایه گذاری کرده اند، زمانی که به خواسته خود برسند، رضایت بیشتری خواهند داشت. بنابراین برنامه ریزی صحیح برای افزایش سودآوری در عمل می تواند رضایت تمامی ذینفعان را به همراه داشته باشد.
روابط عمومی کوسار بیمه