مشاور شهردار تهران به عدم اطمینان درباره قراردادهای شهرداری پاسخ می دهد



وب سایت این شهر می نویسد که در چند هفته گذشته توطئه هایی علیه اطلاع رسانی به شهرداری انجام شده است. برای این گمانه زنی ها ، حتی در آخرین روزهای پنجمین دوره حاکمیت شهری ، فضای مجازی به کمک افرادی آمده است که با ارائه برخی از مشکلات ، به ویژه در زمینه اطلاعات ، سعی در از بین بردن مدیران شهری داشته اند. غلامحسین محمدی ، مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری تهران در پاسخ به این کلاهبرداری ها در توییتر خود نوشت: به یک سوال متداول در فضای مجازی درباره قراردادهای فرهنگی ، اجتماعی ، هنری و رسانه ای شهرداری پاسخ دهید. افراد خوب کسانی که واقعاً به دنبال پاسخ هستند ، حتما بخوانید و آنها را همراهی کنید.

وی افزود: پیام رسا طی دو دهه گذشته ، بر اساس نامه خود ، مسئولیت طراحی ، اجرا ، توسعه و اجرای کلیه فعالیتهای مستقیم و غیرمستقیم لازم جهت استفاده از روشهای اطلاعاتی و تبلیغاتی را برای شهرداری تهران و سازمانهای وابسته و مراکز کاندیداهای دیگر. “ای.

غلامحسین محمدی در تشریح تعهدات این شرکت تأکید کرد: برگزاری کنفرانس های مختلف ، نمایشگاه ها ، جشنواره ها ، برنامه های رادیو و تلویزیون ، کمپین های تبلیغاتی و اطلاع رسانی (هزینه ها ، اتلاف ، تابعیت …) ، تهیه مقالات تبلیغاتی و هنری ، تولید و توزیع فجازی و تبلیغات محیط و تهیه اجباری نیروی کار و تجهیزات مرتبط از جمله فعالیت های فرستاده است. این شرکت برای انجام مأموریت خود ، به کلیه کارفرمایان شهرداری تهران (مناطق 22 گانه ، سازمان ها ، نمایندگان مجلس و غیره) ، انجام کارهای محرمانه با شرکت یا نیروهای قراردادی و از طریق توافق نامه پرداخت قانونی و ترک تشریفات را راهنمایی می کند.

حفظ انصاف و ایجاد رقابت با شناسایی پیمانکاران خبره

مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری تهران با اشاره به نمونه ای از آگهی های مناقصه برای ارائه خدمات ، نوشت: با توجه به حجم و تنوع کارهای پیشنهادی (به عنوان مثال در نوروز و تابستان ، بیش از 300 اقدام از سوی معاونت ارجاع فرهنگ علاوه بر استفاده بیشتر از تلاش های خود ، پیام رسا از طریق فراخوان عمومی برای انصاف و رقابت ، مجریان را شناسایی می کند.

وی مثالهای فراخوان را توضیح داد: پیروی از ماده 31 مقررات معاملات عمومی برای ترک تشریفات در صنایع اشغالی ، و از طرف دیگر ، بندهای 3-5 مقررات تجارت پیامارسا ، مانند “شرکتی که هنری ، صوتی ، بصری ، طراحی ، خدمات تبلیغاتی ، موسیقی و … و اجرای چنین پروژه هایی به درخواست متقاضی نیاز به استفاده از خدمات افراد خاص با رتبه بندی متفاوت دارد. قیمت برای اجرای چنین پروژه هایی نیز در قیمت های کلی ، بررسی قیمت ، نظریه متخصص متفاوت است و “ارزیابی توسط کارشناسان رسمی امکان پذیر نیست. بنابراین ، چنین پروژه هایی را می توان به پیشنهاد مدیر اجرایی و تأیید هیئت مدیره انجام داد. به صورت ترک تشریفات. ” این امر به منظور انجام بخش عمده ای از فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی و رسانه ای بر اساس سلایق و الگوهای خاص انجام می شود سیاست های شهرداری هیئت مدیره می تواند به درخواست کارفرما تصمیم گیری کند.

بیشتر بخوانید  قاضی زاده هاشمی: دنیا حداقل ۳ تا ۵ سال با پدیده کرونا درگیر است

غلامحسین محمدی ادامه داد: بنابراین ، اگر بنا به صلاحدید کارفرما ، پیشنهاد به دلیل نیاز به محصولات با کیفیت بی نظیر یا خدمات انحصاری لغو شود و تشریفات آن کنار گذاشته شود ، پیام رسا ضمن بررسی نظر کارفرما در مورد لیست طبیعی و قانونی پیشنهاد افراد در هیئت مدیره.

وی به اقدامات این شرکت اشاره و تأکید کرد: پیام رسا در این مرحله سه گام را برای افزایش رقابت و احترام به انصاف ، اقتصاد و حسن نیت شهرداری برداشته است: 1. ایجاد شورای بازاریابی و فروش برای نظارت بر لیست تامین کنندگان 2. رتبه بندی بر اساس بایگانی ، تخصص و صلاحیت مدیران 3. تعرفه ها و قیمت ها با همکاری متخصصان ، اصناف و اتحادیه ها

پیچیدگی تصمیم گیری برای ایجاد محتوا در فضای مجازی

مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری تهران افزود: نتایج این نظرسنجی ها به همراه اظهارات کارفرما و در صورت لزوم گزارش توجیهی به هیئت مدیره ارائه می شود. معامله با قراردادها وقتی مدیران با پیشنهادهای مختلفی روبرو شوند که به دلیل گستردگی فضای مجازی و تولیدکنندگان و توزیع کنندگان مختلف محتوا ، با معاملات پیچیده تر باشند. به عنوان مثال ، برای توزیع محتوا در هر هزار بازدید از شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام ، حداقل سه مدل قیمت گذاری وجود دارد که هیئت مدیره بسته به ماهیت آن ، اعم از آموزشی ، اطلاعاتی یا تبلیغاتی ، تصمیم می گیرد.

وی تأکید کرد: سرانجام پس از انتخاب پیمانکار و تعیین صلاحیت و قیمت از هیئت مدیره ، مراحل انعقاد قرارداد ، اخذ تضمین ، تعیین سرپرست ، تنظیم گزارش وضعیت ، تأیید در کمیته معاملات و سایر موارد انجام می شود. با دقت در تمام مراحل حسابداری ، بازرسی و حفاظت از مجموعه پیام ها و کارفرما وجود دارد. همچنین وجود عناوین اعتباری قبل از هر اقدام اندازه گیری می شود. به عنوان مثال ، پروژه تهران 1400 ، براساس مصوبات شورای اسلامی شهر تهران و ردیف های بودجه از سال 1399 ، اعتبارات هزینه ای وجود دارد و اقدامات لازم تحت هدایت دبیرخانه انجام شده است و هیچ قراردادی بدون مصوبات بالادستی منعقد نمی شود.

کاهش آسیب و مدیریت بحران همراه با اطلاع رسانی

بیشتر بخوانید  طعنه ترامپ به بایدن بابت توافق مبادله زندانی با ایران

غلامحسین محمدی در پاسخ به ابهاماتی که در فضای مجازی به وجود آمد ، نوشت: اول: شهرداری پول (زباله ، زباله) را هدر داد. اتلاف به معنای انجام کارهایی فراتر از برنامه و بودجه مبتنی بر سلیقه تصویب شده و غیر منطقی است. اگر به عنوان مثال قراردادهای تولید و توزیع محتوا (مجلات ، فیلم ها ، برنامه های تلویزیونی ، نمایش های محیطی و …) در ردیف های بودجه ثبت شود. تحت عناوین و خطوط روابط شهر و شهروند ، آموزش شهروندی ، برنامه های نوروزی ، توسعه استودیوی شهری ، توسعه دیپلماسی شهری ، تهران 1400 ، مارک تجاری تهران و غیره ، که توسط شورای اسلامی شهر تهران تصویب می شوند ، شرط سفارش مربوطه داده می شود برای اعطای اعتبار و تخصیص هزینه ها.

مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهرداری سازمانی بسیار بزرگ با ذینفعان زیاد است ، افزود: مخاطبان شهرداری شهروندان عادی ، نخبگان و انجمن ها و گروه های تأثیرگذار و همه هستند. تعامل با شهرداری. به نوعی علاوه بر این ، شهرداری تعهداتی نیز دارد. مثلاً شادی و نشاط در سطح زمین یا پرستش مناسک و مناسبت ها! آموزش شهروندان … برای کاهش آسیب ها و مدیریت بحران ، اطلاع رسانی در مورد همکاری در مدیریت ترافیک و آلودگی هوا ، تقاضای عوارض یا استفاده از خدمات هوشمند شهری. همه این مأموریت ها به نوعی با فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی و رسانه ای مرتبط هستند که به برنامه های جداگانه ای نیاز دارند. ما موظف هستیم زیرساخت های مناسب برای برگزاری رویدادها و اطلاع رسانی به هر یک از جامعه هدف را فراهم کنیم.

در دسترس بودن فیلترهای ارزیابی

وی اظهار داشت که ارقام قرارداد با موارد مطابقت ندارد! وی افزود: باید گفت كه برخی از اطلاعات منتشر شده در چند روز گذشته كذب و جعلی است و از قسمت دیگر نمی توان مبنای تحقیق بالا و پایین عناوین و انتشار انتخابی توصیفات خدمات و برگه های تحلیلی. “به عنوان مثال ؛ قراردادهای اجراهای کنسرت ، توزیع محتوا ، طراحی گرافیک و غیره بدون توضیح دامنه خدمات و انتخاب مورد سال قرار گرفته است. اگر کسی روند توصیف شده برای هر قرارداد ذکر شده را دنبال کند ، مطمئناً ارزیابی های نهایی توزیع نمی شود حداقل ده میلیون بازدید در شبکه های اجتماعی کسب کنید یا بیش از 50 کنسرت در سطح شهر برگزار کنید یا محتوای طراحی شده و پیش نمایش یک کمپین در بیش از 100 سازمان شهرداری ، ده مرحله نمایش ، ده ها مورد و رویدادهای عمومی را مشاهده کنید. مردم نمی دانند که نمی توانند نظر خود را ابراز کنند. چنین تقلیل گرایی در توییتر فقط ایجاد تناقض و سو mis تفاهم می کند. البته ، اگر انگیزه های سیاسی یا شخصی بحث را آلوده نکند. علاوه بر این ، تعداد قراردادها تقریباً در سایت شفاف بارگذاری می شود و معمولاً حدود 30٪ از مبلغ کسر قانونی (بیمه ، مالیات و هزینه های اضافی). توجه داشته باشید که شماره قرارداد لزوماً با ارقام نهایی یکسان نیست. به دلایل مختلف می توان اعداد موجود در وسط جاده را تنظیم کرد. به عنوان مثال ، می توان به برخی از برنامه های فرهنگی نوروز ، تابستان 1400 ، رسانه هایی اشاره کرد که به دلیل تاجگذاری کنار گذاشته شدند و ارقام تعدیل شدند.

بیشتر بخوانید  آتش سوزی ساختمان اداری در میدان توحید تهران ۱۵ نجات یافته داشت

غلامحسین محمدی در پاسخ به ابهام سوم نیز تأکید کرد: اجاره توزیع شده است. آنها یک پروژه به چشمهای روشن داده اند! روند و دلایل ترک مراسم توضیح داده شده است. تماس های عمومی برای شناسایی عاملان انجام شد. ترتیبات قانونی برای ترک تشریفات از قبیل لیست تامین کنندگان و تعرفه ها و همچنین نظرات کارفرما در مورد کیفیت کار انجام شده است … با وجود همه این ترتیبات ، این اتهام قابل اثبات یا رد نیست. قانون و عرف مسئولیت ها و اختیارات خود را به مدیران تفویض می کرد و آنها با احترام به عدالت و مقررات قانونی به دلیل اهمیت سلایق در فعالیت های فرهنگی ، هنری و تبلیغاتی به سرانجام می رسیدند. البته ، تنوع و دامنه همکاران شهرداری تأیید می کند که تا آنجا که ممکن است گروه ها و افراد مختلف شرکت کنند. در میان روزنامه نگاران ، هنرمندان ، رسانه ها ، شرکت های تبلیغاتی ، رأی دهندگان و افراد با نفوذ ، مدیران لیست های مختلفی از تهیه کنندگان دارند که این پیشنهاد را رد می کنند. اما در پایان باید بگویم که کلیه قراردادها پس از طی مراحل قانونی و بررسی توسط کمیسیون ها و نهادهای نظارتی در سیستم شفافیت قرار می گیرند. این جاده برای افزایش پاسخگویی و پاسخگویی مورد حمایت و پشتیبانی عمیق شهرداری تهران است.

سرانجام ، وی در یک سخنرانی خطاب به تعداد بسیار کمی از افرادی که در تحقیقات خود اشتباه کردند افزود: “این روند شفاف و پاسخگو است نحوه تعیین شهرداری ، اما ما باید سعی کنیم ذهن آنها را به دلیل مسئولیت رسانه ای به انحراف معطوف کنیم به شهروندان “انعطاف پذیری عالی. رفع ابهامات در مورد این فعالیتهای معمول شهرداری مورد استقبال است ، اما آیا فکر نمی کنید که آزاد سازی بیش از 1000 ملک به ارزش میلیاردها از این مهمتر باشد (قطعاً ضروری است)؟ آیا نباید بیشتر تمرکز کنیم؟” موارد؟ کدام مهمتر است؟ آیا نمی توان فکر کرد که این موارد بلافاصله پس از انتخابات با انگیزه های شخصی و سیاسی همراه باشد؟

۲۳۵۲۳۷

دیدگاهتان را بنویسید