مشاور بیمه تعاون شوید!



به گزارش شمانیوز، این شرکت برای فرهنگ سازی بیشتر در صنعت بیمه و ارائه خدمات مضاعف در پوشش بیمه عمر، مشاور فروش جذب می کند.

طرح جذب مشاوران بیمه عمر که با عنوان “لودستون” ارائه می شود، علاوه بر افزایش تعداد مشاوران شرکت و رشد سازمان فروش، منجر به افزایش سهم بیمه های عمر در صنعت بیمه خواهد شد. . همچنین توسط کاربران خدمات بیمه زمین هدایت خواهد شد.

شایان ذکر است بر اساس این طرح به مشاور برای صدور بیمه نامه پاداش ماهیانه تعلق می گیرد. همچنین در صورت جذب نماینده توسط مشاور، جایزه دوستیابی به وی تعلق می گیرد.

روند استخدام طرح مشاور Lodstone را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

1

ذکر این نکته ضروری است که در حال حاضر در بیمه های عمر، بیمه تعاون کامل ترین و جامع ترین بیمه نامه کشور است و ویژگی هایی مانند معافیت، پرداخت مستمری، بیمه حوادث، بیمه تکمیلی و … در این بیمه نامه گنجانده شده است.

دارنده این بیمه نامه می تواند از خدمات بیمه سلامت شامل «پرداخت هزینه های دندانپزشکی، ادغام پاراکلینیکی، بستری و جراحی» بهره مند شود و از خدماتی مانند «پوشش بیمه آتش سوزی آتش سوزی های مسکونی و محل کار» بهره مند شود.

همچنین «پوشش معافیت بیمه گذاران از حق بیمه حوادث»، «پوشش هزینه های درمانی ناشی از حادثه»، «پرداخت غرامت در صورت پنج بیماری خاص شامل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی باز قلب، سرطان»، پیوند اعضا. و «پرداخت به بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب» از دیگر موارد طرح بیمه عمر بود.

بیشتر بخوانید  رهبر انقلاب: ملاحظه و رعایت اقتضائات کار فرهنگی

همچنین برای آرامش هر چه بیشتر جامعه در شرایط فعلی و به عنوان یک مسئولیت اجتماعی شرکتی، پوشش «هزینه های مشاوره پزشکی» به این حوزه اضافه شده و بسته تکمیلی تری برای مراجعین ارائه می شود.

روابط عمومی تعاونی بیمه

دیدگاهتان را بنویسید