مشاوران فرهنگی باید برای معرفی فرهنگ انقلاب اقدامات م moreثرتری انجام دهند – مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترآیت الله محمدرضا ناصری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح استانی طراوت مساجد استان یزد با اشاره به اصالت فرهنگ اسلامی اظهار داشت: مسلمانان به ویژه شیعیان باید فرهنگ خود را به دنیا صادر کنند ، بنابراین همه مردم جهان با فرهنگ غنی شیعه دیدار کنید.

وی اظهار داشت: مسلمانان باید برنامه ریزی ، فرهنگ و دیدگاه های خود را بیان كنند تا دیگران در معرض آن فرهنگ قرار بگیرند و بتوانند راه خود را انتخاب كنند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه تاکنون در این زمینه منفعل بوده است ، می افزاید: “تاکنون به جای اینکه جامعه ما فرهنگ غنی خود را به دنیا صادر کند ، تحت تأثیر فرهنگ غربی قرار گرفته است ، در حالی که بسیار بیشتر برنامه ریزی شده و فعال است این منطقه. “

ناصر بر لزوم اجرای برنامه های انتقال فرهنگ به فضای مجازی تأکید کرد و گفت: امروز غربی ها کنترل کامل فضای مجازی را به دست گرفته اند و انفعال در این زمینه دیگر مناسب نیست.

وی گفت: رایزنان فرهنگی باید در معرفی بیشتر اسلام و انقلاب اسلامی تلاش کنند اما متأسفانه در این زمینه اقدام موثری در هیچ یک از سفارتخانه های ما انجام نشده است.

امام جمعه یزد گفت: یک کار بزرگ سردار سلیمانی با تیم مقام معظم رهبری این کار به گونه ای انجام شد که اسلام را به جهانیان معرفی کرد و اگر امروز سردار سلیمانی با تلاش و از خودگذشتگی در جهان شناخته می شود ، و این شهید بزرگوار نه تنها اسلام و انقلاب اسلامی را در جهان معرفی کرد ، بلکه به یک چهره برجسته در جهان تبدیل شد. جهان.

بیشتر بخوانید  خودرویی که پاکستانی‌ها به جای پراید سوار می‌شوند!+ عکس

ناصری تاکید کرد: سردار سلیمانی برنامه صلح جهانی داشت و برای رشد اسلام تلاش کرد و زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کرد.

امام جمعه یزد در بخشی دیگر از سخنان خود در مورد پروژه طراوت گفت: پروژه هایی مانند پروژه طراوت باید سالها در مساجد انجام می شد به طوری که امروز شاهد تاریکی در مساجد نیستیم بلکه این اماکن مقدس باید محلی برای جوانان و فعالیتهای آنها باشد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه فعالیت های خوبی از قبل در مساجد آغاز شده است ، افزود: باید برنامه های خوبی را دنبال کنیم تا بتوانیم شور و نشاط را در مساجد برگردانیم ، زیرا مساجد بهترین مکان برای فعال سازی جامعه و بهترین مکان برای جمع آوری مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید