مشارکت بسیجیان جامعه پزشکی فارس در دستیابی به اهداف بهداشتی


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ، رئیس دانشگاه شهادت امام هفتم شیعیان امام محمد تاکی (ع) را توسط کلیه دستگاههای اجرایی استان بویژه همکاری های دهه مبارک فجر تسلیت گفت. سپاه فارس و پاس بسیجیان با مجموعه بهداشت و درمان در شرایط بحرانی همکاری می کنند ویروس کرونا ممنونم

مهرزاد لطفی از تلاشهای بی نظیر آنها به عنوان نمادی از روحیه بسیجیان واقعی تقدیر و تشکر کرد و تلاشها و فعالیتهای هر یک از بسیجیان جامعه پزشکی و روحیه بسیجی مانند همه جهادگران سلامت به ویژه در اپیدمی کوید 19 باعث ایجاد نیروهای بسیجی شد در جامعه پزشکی افتخار می کنم. و کیت سلامتی را لیست کنید.

با تأكيد بر نقش و جايگاه استادان دانشگاه علوم پزشكي شيراز كه از ابتداي جنگ در زمينه آموزش ، درمان و مراقبت از مردم فعال بوده و در تلاشند فرهنگ بسيج و بسياري از ملي و ملي را توسعه دهند. پزشکان بین المللی از این همکاری و تلاش قدردانی می کنند و بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه را یک افتخار می دانند.

لطفی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه تاکنون بیش از 10 درصد مردم استان واکسن Covid 19 را دریافت کرده اند ، گفت: تاکنون 500000 دوز واکسن به گروه های هدف در استان تزریق شده است. . “

کارمند دانشگاه از پروژه برای کمک وفادارانه به همکار خود هبه در دانشگاه استقبال کرد و اجرای این پروژه را گامی بی نظیر در راستای سایر اقدامات خیرخواهانه در مجموعه بهداشت ارائه داد.

اعلامیه آمادگی سپاه برای همکاری در انجام واکسیناسیون عمومی علیه کرونا

بیشتر بخوانید  قیمت سکه امروز 6تیر 1402

فرمانده سپاه فجر در فارس ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) و همچنین ارادت همه شهدا و مدافعان سلامت به ویژه در بحران تاج ، برای خدمت به مددجویان و شفای مردم از تلاش های فرخ از بهارلویی مسئول سابق بسیج جامعه پزشکی فارس تقدیر و برای حسین صمصامی مسئول جدید بسیج جامعه پزشکی استان آرزوی موفقیت نمود.

سردار یدولا بوعلی از بسیج استان برای روحیه بخشیدن به بیماران و همچنین تقویت مجموعه بهداشت برای خدمت رسانی بهتر به مردم یاد کرد و از تلاش ها و فعالیت های جهادگران سلامت در طرح شهید حاج “قاسم سلیمانی” تقدیر کرد. .

وی طرح همکار هبه برای کمک وفادارانه را یکی از اقدامات خیرخواهانه ای می داند که به عنوان الگو مورد استفاده قرار می گیرد. در قالب وی در مقیاس ملی و جهانی تأکید و تأکید کرد: ابتدا باید کمک خیرخواهانه اقوام خود را شروع کنیم و چه بهتر که این اقدام خوب با همکارانمان آغاز شود.

ارزیابی جهادگران بسیجی از سلامتی

در این مراسم ، به عنوان نماینده همه طرفداران بهداشت بسیج ، توسط مهرزاد لطفی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، عبدالرسول همتی ، معاون وزیر بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان ، عبدالحسین فرح بخش ، مشاور معاون وزیر بهداشت ، سید ابوالفضل هاشمی اصل ، مدیر بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه فرخ بهارلوئی ، رئیس سابق سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس و نجمه احمدزاده ، پزشک داخلی ، محمد حسن صبا ، گشتایبی رئیس ، مورد احترام بودند. به عنوان جهادی سلامت.

ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط بسیج جامعه پزشکی در استان ، 11 کارگروه اتاق فکر برای بسیج جامعه پزشکی و کمک ممنانه در بحران کرونر و اجرای طرح کمک وفادار به همکار “هبه” از دیگر مباحث بود.

بیشتر بخوانید  انعکاس مشکلات مردم توسط رسانه ها باید مورد توجه قرار گیرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

انتهای پیام


دیدگاهتان را بنویسید