مشارکت آفت انتخابات است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین در مسجد نبوی (ج) قزوین برگزار شد: مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد نماز جمعه و بزرگداشت آیت الله باریک بین با حضور مردم و حمایت باشکوه مسئولان برگزار شد.

وی افزود: حضرت آیت الله باریک بین به عنوان اولین امام قزوین نقش موثری در رشد و توسعه استان داشتند. در همین حال ، خانواده مرحوم باریکوبین نیز وی را در این سفر همراهی می کنند که جای شکر و قدردانی دارد.

سخنگوی رهبر عالی استان قزوین با اشاره به قطعی برق در هفته های اخیر و ایجاد مشکلاتی برای مردم گفت: گرمای عجیب و بی سابقه 50 سال گذشته و کاهش بارندگی تولید برق را با مشکل مواجه کرده و مردم در این مدت باید پس انداز کنند . “

وی تاکید کرد: تغییر در روش آبیاری سنتی و استفاده از سیستم های نوین آبیاری و همچنین صرفه جویی در سیستم آبیاری غرق شدن باید توسط بخش کشاورزی و کشاورزان سخت کوش مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله عابدینی اظهار داشت: در صورت قطع برق باید عدالت نیز مورد توجه قرار گیرد تا مردم در بخشی از استان مورد ظلم واقع نشوند و امیدواریم با تلاش مسئولان و همدلی مردم این دوره را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به سالگرد ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه گفت: باید ازدواج تسهیل شود و این شرایط فراهم شود ، بدون شک خداوند زمینه های زیر را برای ازدواج فراهم می کند.

راهنمای نماز جمعه قزوین گفت: مسئولان نیز باید در زمینه ازدواج کار کنند و شرایط آن را تسهیل کنند و شرایط و ضوابط ازدواج را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید  دانشگاه لرستان درباره این فیلم که در فضای مجازی منتشر شده توضیحاتی ارائه داد

وی گفت: جلسه ای بین الفغانی برای ایجاد صلح در افغانستان در تهران ایجاد شده است تا شیعه ، سنی و مظلوم در آن کشور در صلح و آرامش زندگی کنند. انگلیس و ایالات متحده چمدان های خود را بسته بودند زیرا مجبور شدند جوری آنها وسایل خود را جمع کردند تا گروه های قومی را دور هم جمع کنند.

آیت الله عابدینی توضیح داد: “کسانی که به حضور آمریکا برای صلح در این کشور اعتقاد دارند ، نمی گویند که این جنگ ها توسط آمریکایی ها ایجاد شده است ، اما ما امیدواریم که این عزیمت از افغانستان برگشت ناپذیر باشد و شما هرگز قادر به بازگشت نیستید. این دولت اسلامی “

سخنگوی نماز جمعه قزوین روز جمعه افزود: برادران افغان ما باید شرایط جهانی و مقاومت اسلامی را به درستی درک کنند ، استقلال و آزادی را قدر بدانند و از شر آمریکا ، صهیونیست و انگلیس آگاهی بیشتری داشته باشند.

وی اظهار داشت: دوران حضور شیطانی آمریکایی ها در منطقه به پایان رسیده است و ما معتقدیم که آمریکایی ها مانند گذشته در هیچ کشور اسلامی مستقر نخواهند شد.

شراکت آره توسط رئیس جمهور تازه انتخاب شده اداره می شود

وی گفت شما سهمی می خواهید آفت انتخابات است ، اما رئیس جمهور منتخب این سهم را می خواهد آره “همه مسئولان و مردم برای انتخابات بسیار تلاش کرده اند ، اما این بدان معنا نیست که شما در کابینه و دولت کشور سهیم هستید و امروز باید مراقب باشید که سهمی را بخواهید.” آره اجازه ندهیم از عظمت حضور و تلاش همه اقشار و کارمندان آسیب ببینیم.

بیشتر بخوانید  ۲۲ مدل گپ مرواریدی زنانه جدید | پلیور زمستانی شیک و ترند

وی تأکید کرد: ما نباید اجازه دهیم که هیچ گروه ، سازمان ، جریان و حزبی دور هم جمع شوند نشستن و فرض کنیم که ما کاری انجام داده ایم و باید فردی مسئول را انتخاب کنیم ، اما شایسته ترین افراد برای حل مشکلات باید وارد میدان شوند.

سرانجام آیت الله عابدینی یادآوری کرد: “در اظهارات رئیس جمهور منتخب شنیده ایم که ستاد کار خود را به پایان رسانده است ، یعنی جلسه ای را به نمایندگی از کسی برگزار نکنید ، تا دولت بتواند به راحتی مقامات و بیشترین افراد را انتخاب کند افراد شایسته به قدرت می رسند. “و سهم سودمند خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید