مسیری ویژه برای معتادان به تلفن همراه .. !!


مسیری ویژه برای معتادان به تلفن همراه .. !!

(به طور خلاصه: تا کنون شاهد طرح هایی در مسیرهای مواصلاتی بوده ایم که به وسیله یا افراد خاصی اختصاص یافته است و این بار در طرح مسیری که برای معتادان به تلفن همراه طراحی شده است و جالب اینکه معتادان به تلفن همراه در این مسیرها به دلیل مشغله کاری بی اطلاع هستند. موبایل ..!!!)

کلانشهرها معمولا مسیرهای اتوبوس، موتورسیکلت و حتی دوچرخه دارند، اما اکنون برای اولین بار در یکی از کلان شهرهای چین. مسیری ویژه برای کاربرانی که جرات ندارند از گوشی هوشمند خود خسته شوند و چشم از آن بر نمی دارند.

در شهر چونگ کینگ چین که یکی از پنج شهر بزرگ این کشور است و در خیابانی که به خیابان فرعی معروف است، پیاده روها و خیابان ها برای جلوگیری از تصادفات و تصادفات رانندگی به رنگ سفید تقسیم می شوند، حال ظاهراً باید تصادفات احتمالی باشد. جلوگیری از برخورد افراد با یکدیگر!

اگر فکر می کنید قبلاً چنین چیزی را دیده اید، گول نخورید، زیرا چیزی شبیه به این طرح توسط نشنال جئوگرافیک قبل و در ماه جولای به صورت آزمایشی اجرا شد. در پیاده رو این خیابان، مسیر به گونه ای تقسیم شده است که در یک مسیر نوشته شده است: «استفاده از تلفن همراه ممنوع!» و در قسمت دیگر: «تلفن همراه! قدم زدن در این مسیر با مسئولیت خود شماست! ”

اما اگر به دنبال نتیجه این پروژه هستید بد نیست بدانید که مجریان این پروژه متوجه شدند که اصولا این افراد چشم از گوشی بر نمی دارند و به این نوشته های نوشته شده در زمین توجه نمی کنند. !

بیشتر بخوانید  اینستاپست بازیگران در روز جهانی گربه!

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


دیدگاهتان را بنویسید