مسموم کردن دانش آموزان استمرار جنگ ترکیبی دشمنان است



آنچه دیگران می خوانند:



به گزارش شمانیفس و به نقل از سراج24; جعفر راستی نماینده شبستر در شورای اسلامی و از اعضای فراکسیون انقلاب در گفتگو با خبرنگار سراج 24; وی با اشاره به اینکه ماجرای مسمومیت دانش آموزان در برخی شهرها در ادامه قیام دشمن و جنگ توام با انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: در طول چهار دهه از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی همواره مورد هجمه بوده است. از دشمن توطئه ها و توطئه ها و لذا اقدامات دشمنان و اشرار علیه آرمان های والای جمهوری اسلامی دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: مردم فهیم ایران در صحنه های مختلف انقلاب و در همه عرصه ها همواره در صحنه بوده اند و این حضور و بصیرت هوشمندانه آنان همواره عرصه های نظامی، سیاسی، فرهنگی و غیره توطئه و مداخله را خنثی و ناکارآمد کرده است. . و این باعث شکست های شرم آور جبهه استکبار شد.

یکی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس هدف دشمن از طراحی جنگ ترکیبی را ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم دانست و تصریح کرد: دشمن تصور می کرد با آتش زدن چند سطل زباله و حضور چند نفر در در خیابان ها توانست به اهداف شیطانی و شیطانی دست یابد، اما به لطف خداوند و هوشیاری مردم بصیر ایران، توطئه دشمن نقش بر آب شد و شکست سنگینی مانند گذشته متحمل شدند.

بیشتر بخوانید  فیلم / گل پنجم پرسپولیس مقابل مهندسی مکانیک و دبل مقانلو

نماینده مردم شبستر در مجلس با محکومیت اقدام ناپسند دشمن که باعث مسمومیت دانش آموزان بی گناه شد، گفت: مراجع ذی صلاح و نهادهای امنیتی با جدیت بر این موضوع نظارت دارند و مطمئنا به زودی نتیجه آن به اطلاع مردم خواهد رسید. البته رسانه ها باید با هوشمندی و دقت این موضوع را پیگیری کنند. از دشمن انتظاری جز دشمنی نداریم چرا که آنها همواره سعی در تعرض به ملت ایران داشته اند اما به لطف خداوند متعال و رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و حضور مستمر مردم. در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، توطئه‌های دشمن خنثی شده و این اقدام توطئه‌آمیز و ضدبشری و توطئه اخیر آنها قطعاً با شکست مواجه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید