مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مسمومیت 13 نفر در بندرانزلی بر اثر مصرف مشروبات الکلی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



سرهنگ حسین حسن پور در گفتگویی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از اعلام مسمومیت 13 نفر در بندرانزلا بر اثر مصرف. مشروبات الکلی دست ساز جست و جوی فوری برای این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، وی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بندرانزلی با تشکیل تیم ویژه به بیمارستانی که افراد بستری شده بودند، اعزام شدند. مسموم شده 5 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه و 5 نفر در بخش دیالیز هستند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اعلام اینکه افراد مسموم شده بین 19 تا 32 سال سن داشتند، گفت: با توجه به حساسیت موضوع، اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی از همان ابتدا آغاز شد. . “

یک مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش بی وقفه ماموران انتظامی و به کارگیری روش های پلیسی، یکی از توزیع کنندگان مشروبات الکلی پس از شناسایی در این عملیات ضربتی دستگیر شد و تلاش پلیس برای دستگیری یکی دیگر از متهمان این پرونده ادامه دارد. .

سرهنگ حسن پور با تاکید بر کنترل روزافزون خانواده ها بر رفتار فرزندان اذعان داشت: تبیین پیامدهای سوء مصرف مشروبات الکلی برای نوجوانان و جوانان، توجه به آموزه های دینی و گسترش فضاهای تفریحی، ورزشی و فرهنگی در جامعه از دیگر راهکارهای جلوگیری از ترویج و ارتقاء مصرف الکل الکلی

بیشتر بخوانید  جزئیات معاینه پزشکی برندگان قرعه کشی پس از ثبت نام در قرعه کشی 2024
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *