مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مستند تاریخ شفاهی بیمه البرز منتشر شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



مستند تاریخ شفاهی این شرکت، رکوردی از زحمات شش دهه مدیران و کارکنان این شرکت است و در این مستند مدیران سابق و برخی از پیشکسوتان که امروزه از مدیران ارشد و موفق صنعت بیمه هستند، ویژگی ها و مزایای بیمه به البرز می گویند.

ساختار و ترکیب بهینه کارکنان، جهت گیری به سمت مشتری، مشتریان وفادار و قدیمی، سرمایه کافی، ذخایر و ذخایر، بدنه تخصصی متخصص، سرعت پرداخت خسارت در تمام مدت فعالیت، حداکثر سرقفلی در زمان پرداخت خسارت، رعایت اخلاق حرفه ای و ارتباط گسترده با دنیا در بازار بیمه از جمله ویژگی های البرزا بیمه است که به گفته آنها در طول شش دهه فعالیت این شرکت موجب توسعه فرهنگ بیمه در کشور نیز شده است.

همانطور که در این گزارش آمده است، بخشی از این مستند اولین ابتکارات و فعالیت های انجام شده توسط شرکت بیمه البرز از جمله بیمه رزمندگان دفاع مقدس، بیمه آتش سوزی منازل مسکونی در برابر خسارت جنگ و بیمه محموله کشتی را نشان می دهد. در برابر حمله دشمن ذکر شده است.

به گفته مدیران عامل سابق بیمه البرز در این مستند تاریخی، راه اندازی اولین اینترانت در بین شرکت های بیمه، تبدیل قراردادهای نسبی به غیرمرتبط در صنعت بیمه کشور، پرداخت سود به شبکه فروش غیرمستقیم و توضیح اولین بیانیه ماموریت شرکتی در صنعت بیمه کشور از دیگر فعالیت هایی است که برای اولین بار در تاریخ صنعت بیمه در کشور توسط شرکت بیمه البرز تاسیس شد.

بیشتر بخوانید  مرز ماهیرود تا پایان این هفته بسته است

همچنین مدیران سابق بیمه البرز در مستند تاریخ شفاهی این شرکت تاکید کردند که صداقت، صداقت و ایمنی در کار همیشه اولویت اصلی کارکنان این شرکت بوده و هست و به طور قطع می توان گفت که نقش شرکت بیمه البرز باید نیروی انسانی متخصص تربیت کند و نیروی متخصص را به شرکت های بیمه تزریق کند که باعث رشد و شکوفایی صنعت بیمه در کشور شد.

این مستند تاریخی که به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس بیمه البرز توسط روابط عمومی این شرکت تهیه شده است، برگرفته از وقایع تاریخی و مبتنی بر گفت و گو است.

این مستند با تعدادی از مدیران ارشد بیمه البرز در مقاطع مختلف تاریخی از جمله مرحوم دکتر ضیاء رفیان، نصرالله طهماسبی، سید محمد اسوده، محمد ابراهیم امین، سید رسول تاجدار، هادی عیار حسین و حسین کریم مصاحبه می کند.

روابط عمومی بیمه البرز

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *