مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مستمری خرداد کمیته امداد کی واریز میشود ۱۴۰۱ + زمان واریز – ایران چطور

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله





مستمری کمیته امداد خرداد در سال 1401 چه زمانی واریز می شود + زمان واریز – ایران چطور؟






مستمری کمیته امداد در خرداد 1401 کی پرداخت می شود + حقوق کمیته کی پرداخت می شود مستمری کمیته امداد کی پرداخت می شود مستمری کمیته امداد کی پرداخت می شود افزایش مستمری کمیته امداد چه زمانی پرداخت می شود 1401 جدول بازنشستگی کمیته کمکی در سال اخبار کمیته امدادی چه زمانی مستمری کمیته کمکی پرداخت می شود آخرین اخبار کمیته کمکی.

مستمری کمیته امداد خرداد 1401 امشب پرداخت می شود؟
هر ماه مددجویان کمیته امداد از تاخیر در پرداخت مستمری به مسئولان شکایت می کنند. طبق برنامه ریزی برای این ماه، مستمری هیات امداد باید تا 10 خرداد پرداخت شود اما هنوز مشخص نیست که محقق می شود یا خیر. جناب/خانم عزیز می توانید در زیر همین پست ما را از پرداخت مستمری مطلع نمایید.

مبلغ دیه کاربران تحت پوشش برای خانواده یک نفره به 420 هزار تومان، خانواده دو نفره تا 600 هزار تومان، خانواده سه نفره به 840 هزار تومان، خانواده چهار نفره تا یک میلیون و 80 هزار تومان افزایش می یابد. . و خانواده ای پنج تا یک میلیون و 320 هزار تومانی پیدا شد

نظرات برخی از کاربران:

– سلام برای برخی از متقاضیان هنوز پرداخت انجام نشده است ولی تا فردا به احتمال 90 درصد پرداخت خواهد شد.

سلام حقوق بازنشستگی خرداد ماه من را نداده اند دو سال است جوان هستم دو فرزند دانشجو دارم هیچ کمکی به دانشجو نمی کنم حتی حقوق ماهیانه هم ندارند. هیچ کمک آموزشی به من نده چرا؟

بیشتر بخوانید  بورس تا پایان سال ۴۰ درصد رشد می‌کند؟ -

تاریخ واریز خود را با کد کشور ببینید





خطا: محتوا محفوظ است!!