مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مستمری بگیرانی که یارانه نگرفته اند بخوانند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، مستمری بگیرانی که یارانه دریافت نکرده اند می توانند به سامانه اعتراض مراجعه کرده و اعتراض خود را اعلام کنند. این بهترین راهی است که این افراد دارند و باید کار کنند.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: تمامی افرادی که یارانه دریافت نکرده اند اعم از مجرد و متاهل می توانند برای دریافت یارانه ثبت نام کنند.

افراد متاهل شامل اعضای خانواده خود در زیربخش هستند و می توانند برای دریافت یارانه و دریافت یارانه اقدام کنند. مجردها هم خودشان اقدام می کنند و برای یارانه اقدام می کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، تاجبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها ادامه داد: برخی از یارانه های آنها حذف شده است. این افراد در حال حاضر باید به سامانه پشتیبانی وزارت تعاون مراجعه و درخواست اعتراض خود را ثبت کنند. اقدامات آتی نیز اعلام خواهد شد.

حسینی افزود: افرادی که یارانه دریافت نکرده اند نیز با سایت mi.gov.ir تماس بگیرند. این سامانه برای افرادی است که به هر دلیلی یارانه دریافت نکرده اند.

برخی از بازنشستگان نیز به دلیل فرزندانشان مشمول دریافت یارانه نمی شوند. این افراد می توانند به سامانه اعتراض مراجعه کرده و اعتراض خود را گزارش دهند. این بهترین راهی است که این افراد دارند و باید کار کنند.

وی خاطرنشان کرد: اعلام نتایج مربوط به وزارت رفاه اجتماعی است. افرادی که شرایط را داشته باشند یارانه می گیرند اما دیگران می توانند به همین سامانه مراجعه کنند و علت را ببینند.

وی در پاسخ به این سوال که یارانه برای شهروندان چیست، توضیح داد: در حال حاضر به افرادی که کد ملی دارند یارانه می دهیم و هنوز چیزی مشخص نیست.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها تاکید کرد: تمامی افرادی که یارانه نگرفتند و بدون یارانه مانده اند می توانند با مراجعه به سایت mi.gov.ir تماس و ثبت نام کنند.

در صورتی که قبل از مراجعه به سامانه بخواهند وضعیت دریافت یارانه را استعلام کنند می توانند کد سفارشی 4 ستاره 43857 ستاره کد ملی مربع را دریافت کنند. اینجا متوجه می شوند که یارانه می گیرند یا خیر.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *