مسافران به بندرعباس رفتند ، بارها اقامت داشتند / هما: هوا گرم بود ، چمدان را برای مسافران نفرستادیم – اخبار راه و مسکن – اخبار اقتصادی را باریک می کنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیمشرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” روز جمعه اول آگوست ضمن عذرخواهی از مسافران برای پرواز 3388 شیراز به بندرعباس ، اعلام کردند: شرایط آب و هوایی یکی از مهمترین شاخص ها در این زمینه است و به همین دلیل در روزهای اخیر در بیشتر قسمت های کشور تحت سلطه جبهه هوای گرم است که در انجام پروازها بسیار موثر است.

با توجه به این پرواز علی رغم رعایت 60٪ استقبال از مسافران مطابق دستورالعمل ها و به دلیل افزایش لحظه ای دمای هوا و محدودیت وزن هواپیماهای ATR و قدرت کم این نوع هواپیماها ، پس از شروع هواپیما توسط خلبان و ناگهان درجه حرارت افزایش می یابد. قرار بر این است که به دلیل رفاه حال مسافران ، به جای کاهش تعداد افراد ، از بار کاسته شود و این پرواز بدون تاخیر انجام شود و بار مسافر با پرواز بعدی ارسال شود.

بر این اساس ، پنج بسته به وزن 22 کیلوگرم به دلیل ماندگاری از پرواز شماره 3388 شیراز به بندرعباس ارسال شده و 22 بسته باقیمانده به وزن 322 کیلوگرم از پرواز خارج می شوند که امروز (اول آگوست) با شماره 3376 توافق شد. ) ساعت 22:15 از شیراز به کیش و با شماره پرواز 3360 ساعت 23:30 امروز (اول مرداد) از کیش به بندرعباس ارسال شده است.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  دانلود قسمت اول فصل سوم سریال جوکر بدون حذفیات

دیدگاهتان را بنویسید