مسابقه سجاد غریبی و مارتین فورد + ویدیو


مسابقه سجاد غریبی و مارتین فورد + فیلم بیوگرافی سجاد غریبی زمان مسابقه سجاد غریبی و مارتین فورد

مارتین فورد که به عنوان “ترسناک ترین مرد جهان” شناخته می شود، در گفت و گو با دیلی استار اسپورت قول داد که بهترین عملکرد را مقابل سجاد گریبی خواهد داشت.

به گزارش دیلی استار، صیاد گریبی معروف به «هالک ایرانی» و مارتین فورد معروف به «وحشتناک ترین مرد روی زمین» در تاریخ 2 آوریل (13 آوریل 1401) در لندن به مصاف هم می روند.

مارتین فورد قول داد صیاد گریبی، ملقب به هالک ایرانی را در مسابقه بوکس سنگین وزن شکست دهد و از حریفش خواست ابتدا «شلوار بزرگ» خود را بپوشد.

این صفحه را از طریق دکمه واتس اپ برای دوستان خود ارسال کنید

فورد 39 ساله روز 2 آوریل در ورزشگاه O2 آرنا با سجاد گریبی دیدار خواهد کرد که با وزن دو ورزشکار به عنوان “سنگین ترین وزن جهان” شناخته شد. فورد و گریبی (30 ساله) هیچ تجربه قبلی در بوکس ندارند، اما این بدنساز بریتانیایی سابقه تمرین هنرهای رزمی ترکیبی را دارد.

حضور او در شبکه های اجتماعی او را به یک ستاره جهانی تبدیل کرد اما حالا فورد می خواهد کشمکش های شغلی را به حرفه اش اضافه کند و در گفت و گو با دیلی استار شب سختی را برای رقیب ایرانی خود پیش بینی کرد.

فورد گفت: «فکر می‌کنم این رویداد روی او تأثیر بگذارد. اگر بخواهم پیش بینی کنم، دستانش را بالا می گیرد و تازه شروع به تاب خوردن می کند که بسیار ساده است. من این مردی را که به اینجا آمده و چه برنامه ای دارد، نمی بینم. من کارم را انجام می دهم. این واقعاً یک مبارزه مطلق است، و صادقانه بگویم، برای ساکت کردن او.

بیشتر بخوانید  ورزشگاه سپاهان میزبان دیدار ذوب‌آهن

فورد اعتراف می کند که رژیم غذایی خود را از پروتئین و چربی بالا به رژیم غذایی مبتنی بر کربوهیدرات تغییر داده است، اما همچنان بین 5500 تا 7000 کالری در روز مصرف می کند.

فورد در پاسخ به این سوال که آیا فیلم های رقیب خود را تحلیل کرده است، پاسخ داد: صادقانه بگویم، چه چیزی برای تحلیل وجود دارد؟ این مبلغ مضحک و شرم آور است. او یا ویدیوها را پست می‌کند تا سعی کند مرا فریب دهد تا درست ورزش نکنم، یا واقعاً معتقد است راه پیش رو ضربه زدن به شکمم با یک تکه چوب است. من از او نمی ترسم.

فورد مجدداً تأیید کرده است که همه چیز برای رویداد تبلیغ شده توسط Boxstar Celebrity Boxing مهر و موم شده است. این بدنساز در این خصوص گفت: این مبارزه تا زمانی که نترسد و شلوار بپوشد ادامه دارد.

به نظر شما برنده این مسابقه چه کسی خواهد بود؟

دیدگاهتان را بنویسید