مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مسابقه ایران با آمریکا موقعیتی ویژه برای کارلوس کی روش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: روزنامه آمریکایی «لس آنجلس تایمز» در مطلبی درباره بازی امشب ایران و آمریکا با اشاره به سابقه همکاری «کارلوس کی روش» با فدراسیون فوتبال آمریکا و همچنین با تیم باشگاه «مترو» نوشت. ستارگان: کی روش یک سال روی تلاش فوتبال برای بازسازی آمریکا کار کرد و حالا به عنوان سرمربی تیم ملی ایران تلاش می کند آمریکا را شکست دهد.

گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا می گوید: او یک سال را صرف تحلیل فوتبال آمریکایی و رشد بازیکنان جوان کرد. یادم می آید سال 1377 که در تیم ملی بودم نگاهی به دور و بر تیم می انداخت.

رسانه های آمریکایی گزارش دادند که در اواخر همان سال، کی روش طرحی 113 صفحه ای ارائه کرد که ایالات متحده را به فینال جام جهانی 2010 نشان می داد. در همین حال، برهالتر امیدوار است که تیمش را از حذف از مرحله گروهی نجات دهد. او برای این کار تنها به برد مقابل شاگردان کی روش نیاز دارد.

کی روش 69 ساله با چندین تیم مختلف در 10 کشور کار کرده است. از غول های اروپایی به نام رئال مادرید و منچستریونایتد گرفته تا تیم ژاپنی «ناگویا». ایران تنها تیمی است که او بیش از دو سال و نیم در آن ماند. کی روش خودش می گوید که رقابت با آمریکا در جام جهانی یک موقعیت “ویژه” برای او خواهد بود.

بیشتر بخوانید  جزئیات دیدار ابراهیم رئیسی با آیت الله العظمی نوری همدانی / دینداران ما به این سیستم علاقه مند هستند


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *