مسابقات کشتی – سومین دوره مسابقات جوانان ایرانی ترکیه – اخبار کشتی و وزنه برداری – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم و طبق اعلام فدراسیون روابط عمومی ورزش ناشنوایان ، مسابقات جهانی کشتی جوانان از عصر امروز (سه شنبه ، 6 جولای) در استانبول ترکیه آغاز شد و تیم ملی جوانان ناشنوایان ایران پس از روسیه و ترکیه در رده سوم قرار دارد.

ابوالفضل جامهداری مدال نقره و سجاد طاهریان ، علی مومیوند و حسین کاظمی مدال برنز کشورمان را کسب کردند.

در وزن 57 کیلوگرم ، ابوالفضل جامدهداری در اولین دیدار خود حریف اوکراینی خود را شکست داد و در مسابقه بعدی کشتی گیر ترکیه ای خود را با نتیجه 9 بر 2 شکست داد. جامدهری کشتی گیر قزاقستان را 8 بر یک شکست داد و در دور بعد با نتیجه 8 بر 4 مغلوب کشتی گیر روسی شد و مدال نقره را از آن خود کرد.

در رده زیر 61 کیلوگرم ، سجاد طاهریان در دور نخست حریف اوکراینی خود را شکست داد و در مسابقه دوم مقابل رقیب قزاقستانی خود با نتیجه 10-0 پیروز شد. در مسابقه سوم با نتیجه 9 بر 8 مغلوب کشتی گیر ترک شد و در دور بعد با نتیجه 10 بر 6 مغلوب کشتی گیر روسی شد و مدال برنز را از آن خود کرد.

در وزن 65 کیلوگرم علی مومیوند در اولین مسابقه خود رقیب قزاقستانی خود را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و در مسابقه دوم خود با کشتی گیر خانگی به تساوی 5 بر 5 رسید و با دریافت اخطاریه بازنده اعلام شد. وی 10 بر صفر به کشتی گیر روسی باخت و در دور بعد مقابل رقیب اوکراینی خود 12 بر 2 پیروز شد و به مدال برنز دست یافت.

بیشتر بخوانید  اسرائیل: حمله به نفتکش کار ایران است ، باید پاسخ داده شود

در دسته زیر 70 کیلوگرم فردین توکلی نسب در اولین مسابقه خود برابر کشتی گیر روسی 10 بر صفر شکست خورد و در مسابقه دوم خود 10 بر صفر مغلوب کشتی گیر ترک شد. توکلی در مسابقه سوم با نتیجه 12 بر صفر به یک کشتی گیر قزاق باخت و با یک ضربه فنی به یک کشتی گیر ترکیه ای باخت و در پنجمین مسابقه خود حریف اوکراینی خود را ناک اوت کرد و چهارم شد.

در وزن 74 کیلوگرم مهدی رحیمی در اولین مسابقه خود با نتیجه 19 بر 8 مقابل کشتی گیر بلاروسی شکست خورد و در مسابقه دوم با نتیجه 5 بر صفر مقابل حریف خود از اوکراین شکست خورد و پنجم شد .

در وزن 79 کیلوگرم حسین کاظمی در اولین مبارزه از نظر فنی حریف قزاقستانی خود را شکست داد و در دومین مبارزه 10 بر صفر مغلوب کشتی گیر اوکراینی شد و به مدال برنز دست یافت.

مسابقات بزرگسالان فردا برگزار می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید