مسابقات فوتسال صنعت بیمه به پایان رسید



به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، رده بندی و مرحله نهایی مسابقات فوتسال جشنواره ورزشی صنعت بیمه روز چهارشنبه 13 بهمن ماه از ساعت 9:30 صبح در مجموعه ورزشی آلستوم برق آغاز شد.

در این رقابت ها تیم های بیمه دژا و بیمه کوثر در مرحله رده بندی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید. در نتیجه ضربات پنالتی بهترین تعیین کننده مسابقات محسوب شد و تیم بیمه دی با نتیجه 4 بر 5 مغلوب بیمه کوثر شد.

سپس دیدارهای پایانی تیم های بیمه تعاون و بیمه آسیا با اجرای “جواد خیابانی” و با حضور تنی چند از مدیران FS و صنعت بیمه برگزار شد که تیم بیمه تعاون را متمایز کرد. به عنوان برنده مسابقه در صنعت بیمه فوتسال.

یونس مظلومی مدیرعامل شرکت بیمه تعاون با شعار “ذهن سالم بدن سالم است” گفت: فعالیت ما ارائه خدمات مالی است و این نیاز به آمادگی ذهنی دارد که با ورزش تقویت شود.

وی افزود: همچنین در دنیا مرسوم است که بیمه ها به افرادی که ورزش می کنند تخفیف های خوبی می دهند و این نشان می دهد که ورزش تا چه حد می تواند به کاهش هزینه های بدنی کمک کند و در حال حاضر بسیاری از شرکت های بیمه در دنیا از تیم های ورزشی حمایت می کنند. “

علیرضا محمدعلی رئیس شورای مرکزی بیمه ورزش نیز از برگزاری 6 رشته ورزشی در اولین جشنواره ورزشی صنعت بیمه که هر کدام به میزبانی یکی از بیمه ها برگزار شد، خبر داد و گفت: اختتامیه این جشنواره برگزار شد. 16 فوریه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید  رتبه برتر ایرانِ خشک در تولید ۳۳ محصول کشاورزی | ایران رتبه آورد!

وی در ادامه توضیح داد: باید به توسعه شورای ورزش توجه بیشتری شود چرا که عامل ارزشمندی در معرفی شرکت های بیمه در جامعه است.

محمدعلی با اشاره به حضور 300 ورزشکار در جشنواره بیمه صنعت بیمه اظهار امیدواری کرد: سطح بازی باید افزایش یابد تا بتوانیم در سطوح بالاتر ورزشی حضور داشته باشیم.

خبرنگار ورزشی «جواد خیابانی» نیز در خصوص حمایت تعاونی از بیمه چند تیم فوتبال اظهار داشت: با توجه به حضور فعال این شرکت در عرصه ورزش، امیدوارم مسابقه فوتسال بین تعاونی های بانوان برگزار شود. یک تیم و یک تیم از هنرمندان.”

سید امیر حسینی دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک نیز به عنوان دیگر سخنران مراسم اختتامیه گفت: باید ضریب نفوذ بیمه در کشور گسترش یابد و این امر از طریق ورزش به خوبی قابل انجام است.

هادی عبداللهی معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی نیز در سخنانی گفت: رسالت ما در صنعت بیمه کاهش ریسک است که در موارد انسانی با سلامت جسمی محقق می شود و سلامت جسمی از این طریق میسر می شود. ورزش نشان دهنده ارتباط بین بیمه و ورزش است.

وی افزود: امروز 23 هزار نفر شاغل در صنعت بیمه داریم که از این تعداد حدود 58 درصد زیر 10 سال و تا 85 درصد نیز زیر 20 سال سابقه کار دارند که نشان دهنده جوان بودن صنعت بیمه است. در نتیجه باید به وضعیت روحی و جسمی کارکنان بخش بیمه توجه بیشتری شود.

گفتنی است در پایان “حمید مختاری” از تیم بیمه تعاون با 9 گل زده در این مسابقات به عنوان آقای … گل و همچنین تیم بیمه متقابل کیش به عنوان تیم اخلاق مدار مسابقات و دریافت جام مناسب.

بیشتر بخوانید  67 متخلف از کارفرمایان در استان سمنان به مراجع قضایی معرفی شدند

دیدگاهتان را بنویسید