مسابقات سوارکاری المپیک توکیو یا تیلور آمریکایی ؛ کدام کشتی گیر طلای المپیک را از آن خود می کند؟


به گزارش فارس ، بازی ها المپیک توکیو امروز ، جمعه اول مرداد ماه رسما آغاز می شود و کاروان ورزشی کشورمان با 66 رقیب در این بازی ها شرکت می کند.

کاروان کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان نیز 11 سهمیه کسب کرده است. یک وب سایت خارجی (پنجه خونین) در گزارشی به تجزیه و تحلیل کشتی گیران با وزن های مختلف در المپیک پرداخته و حسن یزدانی را به عنوان یکی از شانس های کسب مدال المپیک معرفی کرده است.

در این گزارش در تجزیه و تحلیل وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد آمده است: حسن یزدانی ، قهرمان المپیک 2016 ، باید یک عنوان دیگر المپیک را بدست آورد ، اما در راه او مردی خواهد بود که هرگز او را شکست نداده است ، دیوید تیلور آمریکایی.

این دو مبارز برای اولین بار در جام جهانی 2017 به هم رسیدند ، جایی که تیلور سوار بزرگ را شکست داد. در سال 2018 ، آنها خیلی زود با هم دیدار کردند.

هر دو آماده هستند حالت خوبه سواری در اولین اجرای خود بهتر شده بود ، اما سرعت و توانایی تیلور متفاوت بود. تیلور با آسانی عنوان جهانی را از آن خود کرد.

مصدومیت شدید زانو در سال 2019 تیلور را از دور مسابقات دور کرد و مانع از حضور ایالات متحده در جام جهانی 2020 شد. از آن زمان ، تیلور چندین بار شرکت کرده است اما هرگز در نخبگان بین المللی حضور نداشته است. وی در چندین مسابقه داخلی با چندین رقبای داخلی از جمله جردن باروز بزرگترین کشتی گیر جهان شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید  یک پیش‌بینی مهم درباره نرخ تورم، دلار، مسکن، طلا و بورس در سال ۱۴۰۳/ بدشانس‌ترین بازار را بشناسید

با برکناری تیلور ، حسن یزدانی پیشرفت خوبی داشته است. وی با شکست کشتی گیرانی مانند نایفونوف در سال 2019 به مقام قهرمانی جهان دست یافت.

دشوار است تصور کنید کسی غیر از تیلور یا یزدانی طلای المپیک را در توکیو بدست آورد. آیا تیلور سرعت خود را کم می کند و آیا کشتی گیر آمریکایی برای سومین بار متوالی برابر الهه بزرگ پیروز می شود؟

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید