مسابقات جهانی کشتی فرنگی نوجوانان – مجارستان مصطفی رضایی و علیرضا عبدولی راهی فینال می شوند – اخبار کشتی و وزنه برداری – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی ، در پایان مسابقات مقدماتی مصطفی رضایی و علیرضا عبدولی با اوزان 60 و 71 کیلوگرم به فینال راه یافتند و علی احمدی وفا و علی جلالی عبدالوند نیز در گروه بازنده ها قرار دارند.

نتایج رزمندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم ، علی احمدی وفا در دور نخست با نتیجه 5 بر 0 از سد Leventfig در مجارستان گذشت و در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نیکیتا دمانتیف از اوکراین با نتیجه یک بر یک شکست خورد ، به دلیل حضور این کشتی گیر در جلسه احمدی وفا به گروه بازندگان رفت. احمدی وفا ابتدا باید با ماکسیم زاخاروف از بلاروس روبرو شود و در صورت پیروزی با نوربولات بردیچولوف از قرقیزستان روبرو شود.

در وزن 51 کیلوگرم ، ابوالفضل شهرکی نیا در دور نخست مقابل کادین ویلیامز از آمریکا 6 بر 3 شکست خورد و به دلیل شکست این کشتی گیر آمریکایی در دور بعد ، شهراکی نیا از دور مسابقات حذف شد.

در وزن 60 کیلوگرم سید مصطفی رضایی پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم با نتیجه 5 بر 2 عزیزبک یولدوشف از ازبکستان را شکست داد. وی در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 4 بر 3 عبدالله سلیموف از روسیه را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. رضایی در این مرحله با نتیجه 3 بر صفر از سد راتی خووزروانیدزه گرجستان عبور کرد و راهی دیدار نهایی شد. حریف وی در فینال رازاک بیشیکیف از قرقیزستان است.

بیشتر بخوانید  ابوفاضل لقب کیست | چرا حضرت عباس ابوفاضل لقب دارد؟ – ایران چطور

در وزن زیر 71 کیلوگرم ، علیرضا عبدولی در دور نخست با نتیجه 9 بر 0 قرقیز نورل دویسونبکوف را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 4 تورنیکه میکلود از جورجیا را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. عبدولی با نتیجه 9 بر صفر عرفان میرزوف از اوکراین را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. در این مرحله عبدولی با نتیجه 7-2 روسلان نورولایف از آذربایجان را شکست داد و راهی فینال شد. وی در فینال به مصاف الكساندر سولووی مولداوی می رود.

در دسته 92 کیلوگرم علی جلالی عبدالوند پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ابوبکر هاسلاخانوف از بلاروس 13 بر 4 شکست خورد و به دلیل حضور کشتی گیر در فینال بازنده اعلام شد. در این گروه جلالی عبدالوند به مصاف روزموس لیسما از استونی می رود و در صورت پیروزی به دیدار برابر هاراتون کراکاسیان از ارمنستان راه می یابد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید