مسئولیت پذیری در قبال مدیریت بر امور منطقه، هم افزایی و رعایت الزامات آراستگی؛ شاخص های اساسی رمز موفقیت در صنعت گردشگری



به گزارش شمانیوز ، به منظور افزایش هم افزایی در استقبال از گردشگران در نوروز 1401، جلسه کارگروه ستاد خدمات سفر منطقه آزاد انزلی به ریاست مهندس علی اوسط اکبری مقدم، رئیس و مدیرعامل برگزار شد. با حضور معاونین، مدیران و مدیران مجتمع های تجاری من و جامعه بازار منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با بیان تحلیلی از اهمیت زیبایی و زیبایی در اسلام و فرهنگ ایرانی و با بیان اینکه فضای زیبای تجاری یکی از ابزارهای برندسازی و تجلیل از مجموعه خدماتی و گردشگری است، گفت: گذار از شرایط سخت دوران کرونا می تواند زمینه ساز رونق بیشتر فعالیت های گردشگری در نوروز سال 1401 باشد.

آقای اکبری مقدم با تاکید بر اینکه رهبری مسئولان در مناطق آزاد با توجه به تغییر دوره حاکمیتی اهمیت حضور سرمایه گذاران را دو چندان می کند، خواستار مشارکت مسئولانه فعالان اقتصادی در تصمیم گیری منطقه خود شد. و افزود: رویدادهای فصلی باید به نمایشگاه‌های صنایع دستی، سوغات گیلان و جشنواره‌های فرهنگی ورزشی محلی استان محدود شود.

گفتنی است در این جلسه رئیس هیئت مدیره انجمن بازار و مدیران مجتمع های تجاری منطقه آزاد انزلی به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص برخی مسائل و مشکلات پیش روی خدمات رسانی بهینه به گردشگران و در نهایت حضور و مشارکت. فعالان اقتصادی، حضور نیروهای امدادی، پلیس راهنمایی و رانندگی، بهسازی و بازسازی اماکن بهداشتی و مبلمان شهری، تابلوهای اطلاعات و کنترل، همکاری بیشتر بین نظارت و فعالیت های خدماتی گمرک، توزیع تجهیزات و امکانات بهداشتی برای مبارزه با تاج از جمله مواردی است که مهمترین مصوبات این جلسه است.

بیشتر بخوانید  بدون یه قطره روغن مرغ بریانی درست کن | طرز تهیه مرغ بریانی با هواپز

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مناطق آزاد انزلی

دیدگاهتان را بنویسید