مسئولان باید به مردم خوزستان ادای احترام کنند – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز عید قربان در بیت مصلی می درخشد اراک گفت: دعای عرفه ، دعای دانش و فلسفه عید قربان نیز به سمت قرب الهی پیش می رود.

وی با اشاره به برکات حاج ابراهیمی اظهار داشت: متأسفانه امسال و همچنین سال گذشته با برنامه اشتباه آل سعود شاهد یک حج حداقلی بودیم و ورود بسیاری از مسلمانان از جمله ایرانیان به خانه خدا ممنوع بود. “

امام جمعه اراک اظهار امیدواری کرد که مسلمانان در سراسر جهان به ویژه مردم یمن به زودی از شر شر آل سعود خلاص شوند. “متأسفانه ، این خانواده بی رحم با پول کثیف عربستان و وهابیت جنبش هایی در استان های جنوبی ایران دارند که مردم ما باید نسبت به آنها هوشیار باشند.”

تنها راه نجات از این وضعیت اقتصادی است جوی E

حتی نجف آبادی با اشاره به اینکه کشور ما در یک آب و هوای گرم و خشک قرار دارد و مشکل آب در ایران همیشه وجود داشته است ، گفت: مردم حق دارند نسبت به کمبودها و کاستی ها اعتراض کنند اما ما باید هوشیار باشیم ، بنابراین همراه با اعتراضات ، دشمنان بهانه می گیرند. “من نمی دانم.

وی در خصوص کاهش 67 میلیون متر مکعب ذخیره آب در استان مرکزی نسبت به سال گذشته ، افزود: سطح آب سدها کاهش یافته و پر کردن رودخانه ها با آب در چند روز امکان پذیر نیست پشت سدها ، اما سپس مشکلات کمبود آب. “تقویت ، اما تنها راه نجات از این وضعیت اقتصادی است جوی ای

بیشتر بخوانید  دو آتش سوزی دیگر در عراق

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: هفته گذشته رکورد مصرف کشور در عرض چند ساعت به 64000 مگاوات رسید که این معادل تولید انرژی در 50 نیروگاه مانند نیروگاه حرارتی شازند است.

دری نجف آبادی گفت: در مناطق جنوبی کشور علاوه بر مشکل خشکسالی ، مشکل تبخیر زیاد به دلیل بحران آب افزایش یافته است و لازم است یک راه حل علمی و عملی مناسب برای حل این مناطق مشکلات این مناطق و مردم به سمت جنوب. ریشه ها حل شده و در آینده شاهد تکرار این مشکلات نخواهیم بود.

مسئولان باید از مردم خوزستان ادای احترام کنند

وی با تأکید بر صبر ، مقاومت و بصیرت مردم ایران ، به ویژه مردم خوزستان در طول انقلاب اسلامی و هشت سال حفاظت مقدس ، گفت: مردم این خط آنها در لحظات حساس با تمام توان از نظام و انقلاب دفاع کردند و شایسته است که کارکنان به این افراد احترام بگذارند.

امام جمعه اراک افزود: دولت سیزدهم باید برنامه ای جدی برای افزایش تولید سالانه 2000 مگاوات برق داشته باشد و سایر موارد از جمله آب ، گندم ، دام ، نان و نیاز نیز به اقدامات مناسب و عملیاتی نیاز دارد.

اسلام کشتار مردم بی گناه را رد کرده است

دری نجف آبادی با استناد به اقدامات خرابکاری و تروریسم در عراق و افغانستان گفت: “کشتار مردم بی گناه توسط اسلام رد می شود و مسلمانان از دست عاملان این جنایات آزاد می شوند.” ما به مردم عراق و افغانستان تسلیت می گوییم و به آنها هشدار می دهیم که در برابر اقدامات آمریکایی ها ، داعش ، بعثی ها ، منافقین و طالبان هوشیار باشند.

بیشتر بخوانید  امیرعبداللهیان راهی چین شد

دیدگاهتان را بنویسید