مسئولان باید به فکر حل مسکن و افزایش بیش از حد اجاره باشند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



معلم عبدالرحمن مرادی در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی اظهار داشت: تورم و مشکلات اقتصادی قدرت خرید خانه ها توسط مردم را تضعیف کرده است ، در نتیجه مردم به اجاره خانه یا رهن روی آورده اند.

وی افزود: از طرف دیگر با وجود کاهش درآمد ، وامها و وامها به شدت افزایش یافته و صاحبان خانه این مشکل را منبع درآمد می دانند زیرا گاهی تنها منبع درآمد آنها است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با بیان اینکه افزایش زیاد اجاره بها شرعاً گناه محسوب می شود ، گفت: باید همه جوانب در نظر گرفته شود تا صاحبخانه ضرر نکند و مستاجر بتواند اجاره خانه را پرداخت کند.

وی بر لزوم فداکاری در این مرحله دشوار تأمین معاش تأکید کرد ویروس کروناوی با بیان اینکه تحریم ها و سو mis مدیریت برداشته شده است ، گفت: صاحبان خانه باید نسبت به مستاجر خود بی پاسخ باشند و حداقل برای یک سال اجاره بها را افزایش ندهند.

مرادی خاطرنشان کرد: مسئولان باید به فکر حل مشکل مسکن و افزایش بیش از حد اجاره ها باشند و با مدیریت کامل جهادی برای حل این مشکل از اوضاع مراقبت کنند.

امام اهل سنت کرمانشاه گفت: دولت باید نظارت کند تا دلالان و دلالان اجاره بها را افزایش ندهند ، از طرف دیگر اقدامات لازم برای تسهیل خرید مسکن انجام شود.

بیشتر بخوانید  پرداختن به ظلم‌ها در زمینه حقوق بشر، سند افتخارم است

دیدگاهتان را بنویسید