مسئولان باید به حل مشکلات خوزستان ادامه دهند / اخبار جعلی را در رسانه های معاند منتشر کنند تا نفاق ایجاد کنند


سارا عوض زاده ، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ، با اشاره به مشکلات مردم خوزستان به فارس گفت: “با گذشت تقویم انتقال دولت دوازدهم ، این بار صدای مردم تشنه خوزستان. “خشکسالی در کشور ما و سراسر جهان یک پدیده طبیعی است که همیشه توسط مقامات دولتی هشدار داده می شود ، اما علاوه بر خشکسالی ، مدیریت ضعیف مقامات که این به یک بحران تبدیل شد.

وی افزود: استان خوزستان که در حال حاضر با کمبود آب روبرو است از نظر جغرافیایی به این دلیل است که کارون غنی ترین و بزرگترین رودخانه ایران است و کره سومین رودخانه بزرگ کشور است و سه رودخانه مهم دیگر از آن عبور می کنند. . تالاب های حورالعظیم این کشور در امتداد مرزهای ایران و عراق جریان دارد و ثروتمندترین استان ایران است.

این فعال دانشجویی تأکید کرد: خوزستان عزیز ما ثروتمندترین استان نفت کشور و به فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند: “مردم شجاع و شجاع استان خوزستان هشت سال تحت آزمایش بسیار سختی قرار گرفته اند و در جنگ بیشترین رنج را متحمل شده اند. آنها در این استان از فاجعه دشمن رنج بردند. “در حال حاضر ، بر اساس سهل انگاری کارمندان دولت ، ساخت غیرقانونی سدها ، برداشت مجاز و غیر مجاز از آب رودخانه ، انتقال آب کارون و … از ابتدایی ترین حق طبیعی تابعیت هر انسانی ، یعنی نوشیدن آب و هوای بدون گرد و غبار ، محروم هستند.

اودزاده افزود: خوزستان نمادی از بی کفایتی دولت است و این بی لیاقتی مشکلاتی را در سیستان ، تهران و سایر استانها ایجاد می کند. با همه این اوصاف مردم انتظار دارند مسئولان جمهوری اسلامی با کمال تدبیر و تاکتیک های صحیح مشکل کمبود آب را حل کنند و این بحران گرفتار درگیری های جناحی و مشکلات حاشیه ای نخواهد شد ، بنابراین دشمنان جمهوری اسلامی و رسانه های متخاصم دیگر برای مردم باز نخواهد بود. و آنها چاره ای ندارند جز اینکه ریا و اخبار جعلی را منتشر کنند ، نه اینکه موضوع را بهانه بازی های رسانه ای قرار دهند.

بیشتر بخوانید  وضعیت تاج سرخ در 15 مرکز استان اعلام شده است

وی گفت: همچنین انتظار نمی رود مردم با خرد خوزستان کمتر از آن باشند ، همانند زمان دفاع مقدس که هنگام بیان با جان و مال خود با منافقین و مخالفان جمهوری اسلامی ایران جنگیدند خواستار حقوق خود هستند ، آنها می بخشند.

سرانجام دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران گفت: “بدون شک به یاری خداوند متعال و کار جهادی و تلاش های عمومی علاقه مندان در جمهوری اسلامی ایران و انتصاب افراد ذیربط و مدیران فرزانه ، ما می توانیم و مردم خوزستان. “وی از حق طبیعی و مسلم شهروندان آنها در جبران درد و رنج این مردم رنج دیده بهره مند شد.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید