مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مسئولانی که برای گرفتن رضایت به منزل استاد استاد رفتند؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


افسرانی که برای کسب رضایت به منزل استاد استاد رفتند

تشویق کننده: یکی از وکلای پدر و مادر میترا استاد توضیح داد که چه کسانی برای نجات نجفی از قصاص و جلب رضایت خانواده میترا استاد پیشقدم شدند.

محمود هیلویی یکی از وکلای خانواده مرحوم میتار استاد درباره روند مذاکرات برای کسب رضایت والدین و همچنین افراد دیگری غیر از وکیل آقای نجفی و دخترش از جمله سیاسیون نیز در این زمینه نقش داشتند. این مذاکرات؟ وی تصریح کرد: من و همکارم به عنوان وکیل پدر و مادر مرحوم استاد میترا شکرگزار خداوند هستیم. سرانجام این پرونده با رعایت عدالت و رعایت حقوق پدر و مادرم موجب رضایت و بخشش ستودنی شد. ایشان از دنیا رفتند و برای آقای نجفی طلب مغفرت کردند و با همه مصائب و شایعات و احادیث و شایعات باور نکردنی مقام معنوی خود را نزد خداوند حفظ کردند.

وی ادامه داد: در این مهم نقش بزرگان، خانواده و برادران کرمانشاهی و دختر وکیل آقای نجفی و دولتمردان در دولت فعلی و دولتمردان دولت اصلاحات و همکاران سابق نجفی بی تاثیر نبود. چون می‌توانستید به نام آنها راضی باشید.» ما نمی‌خواهیم نام آنها را در این مورد فاش کنیم.

حاجلویی در خصوص اینکه آیا این صحبت ها از طرف آقای مسعود استاد انجام شده است یا پدر و مادر ایشان حضور داشتند، گفت: جلسات متعددی برگزار شد که در اکثر آن ها آقای مسعود استاد به نمایندگی از پدر و مادرم و همچنین اولیای دم حضور داشتند. متوفی در جلسات بزرگ شرکت کرد.» تا زمانی که رضایت و بخشش حاصل شد.

بیشتر بخوانید  معرفی رمان پر اثر شارلوت مری ماتیسن + خلاصه داستان

وکیل خانواده میترا استاد با بیان اینکه وکلای آقای نجفی رضایت نامه کتبی را از اولیای خود دریافت کرده اند، گفت: بله، طبق قانون، پدر و مادرم مختارند برای اعلام رضایت به شعبه دادگاه مراجعه کنند یا نزد سردفتری منتخب دیگری در گذشته حضور یابند. ، فرم رضایت نامه به طور رسمی ثبت شد.

هایلو اظهار داشت که این رضایت نامه کاملاً بدون قید و شرط صادر شده است و پدر و مادرم علیرغم داشتن این حق هیچ مبلغی به عنوان خونریزی یا مصالحه دریافت نکرده اند و هرگونه شایعه ای در این خصوص بی اساس و کذب است. همکار ما در صورت قتل از پدر و مادرم اختیار داریم وکیل داشته باشیم و اختیار مطالبه مهریه از آنها را نداریم اما به هر حال مهریه حق قانونی است که در مطالبه آن آزادند یا ببخش

وی با بیان اینکه نجفی هیچ تماس تلفنی با پدر و مادرم نداشت و تنها پس از روز قتل در دادسرا صحبت کوتاهی کرد و از خداوند و خانواده مرحوم استاد طلب مغفرت کرد که آیا با آقای دکتر تماس خواهد گرفت یا خیر. علیزاده طباطبایی وکیل معزول نجفی. به گفته آقای آنها ماندند، او سؤالات نادرستی را مطرح کرد. آیا باید شکایت کنم؟ فرمود: حق استیناف برای پدر و مادرم محفوظ است; من در جلسه دوم دادگاه این موضوع را مطرح کردم، اما تاکنون اینطور بوده است
تصمیمی نگرفتند و امیدوارم بخشیده شوند.

حاجلویی در پایان به عنوان وکیل پدر و مادرم روند کار را چگونه دیدید؟ وی گفت: رسیدگی به پرونده در دادسرا و دادگاه بدون تاخیر و در اسرع وقت و بدون فشار هیچ نهادی برگزار شد اما اعتراض جزئی وجود نداشت البته موضوع اعتراض من و همکارم خواهد بود. جرم کیفری حذف شود

بیشتر بخوانید  حسرت مادر شدن | تبریک روز مادر به فرشته هایی که مادر نشدند


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *