مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مسئله معیشت و روان بودن مسائل مرتبط با مردم اهمیت دارد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله




بر اساس گزارش ها شمانیوزرهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری، با بیان عناصر مجموعه به هم پیوسته قدرت و صلابت ملی، موضوع هستی و سیال را مربوط به مردم خواندند. زیرا این جنگ پیچیده، جهاد تبیین با «روش های نرم افزاری جدید و مبتنی بر دانش و مفاهیم عمیق و عالی اسلام» است.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه شبات میانی، این عید را روز شکوفایی آرمان های تاریخی بشری دانست و با اشاره به عظمت معنوی ماه شبث و مضمون عظیم نماز شبات، افزود: حضرت امام خمینی (ره) بیشتر مورد توجه بودند. در نمازهای کمیل و نماز شبات . و امیدواریم خداوند تمام ظرفیت معنوی را برای استفاده هر چه بیشتر از برکات این ماه عنایت فرماید.

اهمیت نقش مجلس خبرگان رهبری در استحکام نظام اسلامی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مجلس خبرگان را نقش مهمی در تقویت نظام اسلامی خواندند و افزودند: شرط کارآمدی همه نهادهای قانونی از جمله مجلس خبرگان، عمل به وظایف و حدودی است که در قانون اساسی تعیین شده است. ” “

وی افزود: مجلس خبرگان باید ضوابط دقیق قانونی را برای فردی که در حال حاضر در رهبری است و فردی که بعداً با رای اعضای همان مجلس به رهبری انتخاب می شود اعمال کند.

رهبر معظم انقلاب سایر دستگاه ها از جمله دولت و مجلس را موظف به رعایت قوانین دانستند و گفتند: دولت باید به قوانین مجلس احترام بگذارد و مجلس اصلاً در کارهای اجرایی دخالت نکند. .

استحکام نظام به قدرت و قدرت ملی می انجامد

حضرت آیت الله خامنه ای صلابت نظام را موجب قدرت و صلابت ملی دانستند و گفتند: اقتدار ملی برای هر کشور و هر ملتی حیاتی است که خواهان استقلال، سربلندی، استفاده از منابع حیاتی بر اساس اراده خود و مقاومت در برابر خواسته های مردم باشد. دیگران. باید قوی باشد وگرنه در ضعف و ذلت و ترس دائما نگران طمع بیگانگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید  اینفوگرافیک ها کشنده ترین سیل در تاریخ جهان ؛ از چین تا ونزوئلا!

رهبر معظم انقلاب، قدرت ملی را امری پیچیده و به هم پیوسته خواندند و در بیان ارکان آن افزودند: «علم و فناوری» و «اندیشه و آزاداندیشی» از ارکان قدرت ملی است و اگر آزادی وجود نداشته باشد. فکر و پیشرفت فکری، علم و فناوری راهی برای رفتن نیست.

«قدرت امنیت و دفاع»، «اقتصاد و رفاه عمومی و زندگی مردم»، «قدرت سیاست گذاری و مذاکره برای منافع ملی و منطقه ای»، «فرهنگ و سبک زندگی» و «منطق و نفوذ جذاب»، «گذر به سایر ملل» را یکی دیگر از بازوهای قدرت ملی دانستند و گفتند: جذب ملت ها برای هر کشوری عمق استراتژیک ایجاد می کند که بسیار مهم است.

هیچ شاخه ای از قدرت ملی نباید به نفع شاخه دیگر قطع شود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نکته مهمی افزودند: هیچ یک از این شاخه‌های قدرت ملی نباید به نفع هر دو رکن قطع شود.

وی با ذکر مصادیق متعدد در این زمینه، پیشنهادهایی مانند کنار گذاشتن حضور در منطقه بدون بهانه از سوی دشمن یا کنار گذاشتن پیشرفت های علمی در حوزه هسته ای را ضربه ای به قدرت ملی دانست و افزود: حضور منطقه به ما عمق و قدرت راهبردی می دهد. چرا باید از آن صرف نظر کنیم؟

رهبر انقلاب ناکامی در برابر آمریکا یا هر نیروی دیگری در دوری از تحریم را اشتباهی بزرگ و ضربه ای به قدرت سیاسی دانستند و در مثالی دیگر افزودند: کاهش ندارد.

وی تاکید کرد: به مرور زمان این پیشنهادات ضعیف و معیوب مطرح شد که همه قابل ابطال و ابطال شد و اگر به کسانی که می‌خواهند دست‌هایی از قدرت ملی را قطع کنند اجازه داده می‌شد، امروز ایران با خطر بزرگ اراده و اراده. به خدا این پیشنهادها قابل اجرا نبود.

جلسه مدیریت با کارشناسان

رهبر معظم انقلاب با پرداخت بیشتر به ارکان قدرت ملی افزودند: مسائلی که مستقیماً به توده ها می رسد مانند وحدت ملی، اعتماد ملی، امید عمومی، اعتماد ملی، حفظ ایمان ملی، حمایت عمومی و سیالیت و سهولت.» مسائل اجتماعی مربوط به مردم «برای افزایش قدرت ملی بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید  حقایق جالبی از سری انیمیشن "هتل ترانسلیوانیا" که محال است شنیده‌باشید

وی تامین چنین مسائلی را حضور 100 درصدی مردم در صحنه دانست و افزود: البته با وجود مشکلات مختلف مردم همیشه در صحنه بوده اند اما اگر این مسائل فراهم شود ملت متحد می شود. دیگر هیچ غم و ترسی برای کشور روی صحنه نخواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای تأثیر بی بدیل حضور مردم در صحنه را دلیل تلاش شیطان برای اغوای مردم دانستند و گفتند: کردن.

وی اغوای مال با هدف نهایی اغوای مردم را از دستور کار مهم دشمن دانست و گفت: مستکبران جهان در سخت ترین جنگ نرم تاریخ با ملت ایران سعی کردند کسانی را که دارای قدرت هستند را اغوا کنند. عنوان، فرصت و احتمالاً سواد برای توده ها، حقایق و واقعیت ها.

ایشان رهبر انقلاب را «مزدور، رباخواری، ارعاب و رشوه» از جمله شیوه های مختلف دشمن خواندند و افزودند: این جنگ نرم و سخت البته نشان دهنده تقویت زیرساخت ها و امکانات جبهه حق است. تحریک جبهه حق را دشوار می کند.” از بین بردن ذهن مردم نرم است.

جمع کثیری از مردم با بصیرت، با انگیزه و مؤمن در حوزه و دانشگاه به ویژه اقشار مختلف جوانان، استوانه های مناسبی را در مقابل نبردهای دشمن دانستند و خاطرنشان کردند: راه مقابله با جنگ نرم پیچیده دشمن با زبان.

اختصاص بودجه هنگفت برای جهاد توضیحی اشتباه و ناکارآمد است

مقام معظم رهبری پیش از بیان مطالبات جهادی، تصویب بودجه های کلان جهاد در مجلس شورای اسلامی را نادرست و ناکارآمد دانستند و گفتند: من با این رویکرد موافق نیستم و تجربه نشان می دهد که این بودجه ها غالبا تلف شده است.”

وی افزود: البته مسئولانی که این بودجه ها را در سازمان مدیریت و تبلیغات دریافت می کنند افرادی مومن، سالم و قابل اعتماد هستند اما ماهیت این کار اشتباه است و امیدواریم مسئولان به این موضوع توجه کنند. ” “

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپس موفقیت در جهاد را ضروری دانستند و آن را «به‌روز کردن ابزار جنگ نرم» توصیف کردند و خاطرنشان کردند: همانطور که دیگر در جنگ‌های سخت نمی‌توان از ابزار قدیمی استفاده کرد، باید ابزارهای جنگ نرم خود را نیز ارتقا دهیم، اما برخی روش‌های قدیمی. مانند منبر و سرود همچنان مؤثر و بدون جایگزین هستند.

بیشتر بخوانید  مصر و ترکیه در حال بازگشت به روند عادی سازی روابط هستند

رهبر معظم انقلاب وضعیت کشور در حوزه سخت افزاری جنگ نرم و فضای مجازی را نسبتاً خوب و البته نیازمند بهبود توصیف کردند و زحمات رئیس جمهور و همکارانشان گفتند: اما حوزه نرم افزاری به معنای حرف جدید است. به روشی جذاب.نوآوری.

وی بهترین و مؤثرترین سلاح در جنگ نرم را «تبیین مفاهیم عالی اسلام» دانست و افزود: در حوزه مسائل معرفتی، سبک زندگی اسلامی و بیان شعائر حکومتی اسلامی از جمله مردمی بودن، دینی و اعتقادی، بزرگواری. و اسراف کننده نه ظالمانه هیچ ناگفته، ناگفته، جذاب و شیرینی برای دنیا وجود ندارد که باید به خوبی توضیح داده شود.

عدم تبیین در جهاد باعث می شود که مردم دنیا حتی از ابزار دین سوء استفاده کنند

حضرت آیت الله خامنه ای وجه دیگری از تبیین جهاد را «جداسازی مسیر پیشرفت و تعالی مادی ملت از گمشده و گمشده» خواندند و گفتند: این جدایی به معنای جدایی بر اساس منافع خویشاوندی و حزبی نیست، بلکه باید بر اساس اعتقاد باشد. در اسلام و قرآن و نهضت نظام بزرگ اسلامي، راه را براي تفكيك و روشن شدن آن باز كرد.

حضرت آیت الله خامنه ای در پایان عدم تبیین در جهاد را دلیل سوء استفاده سکولارها حتی از ابزار دین دانستند و تأکید کردند: بنیامین وار عمل کردند.

در ابتدای این دیدار، آیت الله جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام والمسلمین رئیس مجلس، گزارشی از سخنان و نظرات نمایندگان در این جلسه، به ویژه در مورد موضوع، ارائه کردند. دغدغه های فرهنگی و اقتصادی آنها


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *