مزایای مصرف ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست‌های چرب



معرفی ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست‌های چرب




ژل شستشوی صورت سینره جانشین بسیار مناسب صابون جهت شستشوی صورت می باشد. این فرآورده با داشتن فرمولاسیونی حاوی شوینده های بسیار ملایم بدون ایجاد آثار تحریکی بر روی پوست باعث زدودن کامل آلودگی ها و باقی مانده مواد آرایشی از روی پوست می گردد. وجود مواد تنظیم کننده ترشح چربی پوست و مواد ضد باکتری، این فرآورده را جهت شستشوی پوستهای چرب و آکنه ای ایده آل می سازد. علاوه بر اینکه مواد موجود در این محصول باعث تنظیم pH پوست و مرطوب شدن آن می شوند.


ویژگیهای ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست‌های چرب


  • کاهش ترشح چربی و پیشگیری از ایجاد جوش با بهره گیری از خواص ضد باکتری روغن درخت چای

  • پیشگیری از ایجاد جوش

  • کاهش ترشح چربی پوست

  • دارای روغن درخت چای با خواص ضد باکتری و ضد قارچی

  • رفع جوش های سر سیاه و سر سفید

  • پاک نمودن عمیق پوست از تجمع چربی ها و سلول های مرده

  • فاقد مواد صابونی

  • دارای pH مناسب پوست

  • مناسب برای شستشوی روزانه پوست های چرب و آکنه ای


ژل صورت


مزایای ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست‌های چرب




اصلی ترین اقدام برای مراقبت از پوست، عمل شستشوی صورت است. شستشوی صورت اگر پوست مبتلا به آکنه دارید، ساده نیست. در شرایطی شستن صورت می تواند باعث بروز آکنه بیشتری شود. گام اول این است که یک پاک کننده مناسب برای پوست مبتلا به آکنه انتخاب کنید. پاک کننده مناسب آکنه ملایمی را انتخاب کنید. بهترین محصولات مراقبت از پوست لزوما محصولات با مواد قوی تر نیستند. در واقع مواد تشکیل دهنده قوی می توانند پوست را بیش از حد خشک کرده و باعث تحریک شدن و قرمزی و حتی منجر به افزایش آکنه شوند.


به منظور اطمینان از اینکه پاک کننده آکنه صورت به بهترین شکل خود عمل می کند، قبل از اینکه صورت خود را بشویید، آرایش خود را با استفاده از پاک کننده های آرایش پاک کنید. به این ترتیب، پاک کننده آکنه صورت می تواند به بهترین شکل در سطح باقی مانده و عمل کند.


همانطور که استفاده از پاک کننده آکنه پوست با ترکیبات خشن باعث تحریک پوست شده و منجر به بروز بیشتر آکنه می شود، تمیز کردن پوست با اسکراب می تواند نتیجه مشابهی به همراه داشته باشد. به سادگی با آب، صورت خود را بشویید تا رطوبت آن حفظ شود و سپس با پاک کننده پوست، آن را به آرامی ماساژ دهید. به جای استفاده از دستمال مرطوب برای پاک کردن پوست خود، به سادگی برای تمیز کردن پوست خود از اسپلش استفاده کنید. این باعث می شود مقدار مالش و زبری روی پوست شما کاهش یابد و احتمال سوزش و جوش زدن کمتر شود.


اگر پوست چرب یا آکنه دارید، ممکن است به اشتباه فکر کنید که شستن روزانه چربی های صورت برای تمیز شدن آن، شیوه مناسبی است. اما متاسفانه این کار، بیشتر از قبل باعث تولید چربی بر روی پوست شما می شود. هنگامی که صورت خود را بیش از حد شستشو می دهید و چربی سطحی را از بین می برید، پوست شما چربی بیشتری تولید می کند. شیوه سالم شستن صورت خود یک بار در شب و یک بار در صبح است. اگر احساس می کنید که نیاز دارید تا چربی پوستنان را در اواسط روز بشویید، بهتر از پارچه ی بلاتینگ استفاده کنید.


شستشوی صورت یکی از مهمترین مراحل برای داشتن پوست سالم و بدون آکنه است به شرطی که به صورت صحیح و اصولی انجام شود. مراقب باشید که با شستن صورت خود به منظور داشتن پوست زیبا و سالم، آسیب بیشتری به بار نیاورید.


ژل های شستشو برای افراد با پوست چرب و افرادی که از انواع آکنه رنج می برند مناسب تر است. این افراد با استفاده از ژل های شستشو، علاوه بر شستن پوست خود و رفع آلودگی ها و چربی های اضافی آن، می توانند از خواص کمک درمانی این محصول نیز جهت بهبود جوش های خود بهره مند شوند زیرا ژل ها به دلیل ماهیت غلیظ ترشان نسبت به فوم ها، تماس بیشتری با سطح پوست دارند و فرصت بیشتری دارند تا مواد مفید و ضدجوش خود را به درون پوست نفوذ دهند. ضمنا ماساژی که باید بر صورت اعمال کرد تا ژل تولید کف کند نیز عامل دیگری است که منجر به بهبود تزریق مواد مؤثره ی ژل ها به پوست می شود.


ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست‌های چرب یکی از محصولات فوق العاده مفید برای پاکسازی پوست چرب است. این ژل حاوی ترکیباتی است که برای حفظ سلامت و رطوبت پوست چرب فوق العاده عمل می کنند.


گلیسیرین


ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست‌های چرب حاوی گلیسیرین است که از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد


روغن درخت چای


ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست‌های چرب حاوی روغن درخت چای است .این درخت بومی استرالیا بوده و از هزارن سال پیش توسط بومیان این قاره استفاده میشده است.نکته مهمی که باید در نظر داشت اینست که بسیاری این گیاه را به دلیل تشابه اسمی با گیاه چای اشتباه میگیرند،در حالیکه چای (خوراکی ) با این درخت تفاوتهای زیادی دارد.


اولین مورد استفاده از روغن درخت چای در سال 1920 در جراحی و دندانپزشکی و بعد از آن در جنگ جهانی دوم برای درمان جراحات پوستی بود. از مهمترین خواص آن میتوان به ضد میکروبی بودن این روغن اشاره کرد.موارد کاربرد این ترکیب بسیار زیاد است.کاهش التهاب ، ضد عفونی کنندگی ،درمان عفونتهای قارچی و باکتریایی ،رفع خشکی پوست و …از دیگر خواص زیبایی این روغن میبشد.همچنین در رایحه درمانی نیز از آن استفاده می شود.


پلی کواترنیوم 10


ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست‌های چرب حاوی پلی کواترنیوم 10 است. این ماده پلی مری کاتیونی به صورت کمپلکس می باشد که از ئیدروکسی اتیل سلولز مشتق می گردد. این ترکیب حالت دهنده بسیار خوبی می باشد. خاصیت چسبندگی به مو دارد و یک فیلم پوششی محافظ بر روی مو تشکیل می دهد.


همچنین باعث رطوبت رسانی به مو گشته و سبب شانه خوری بهتر مو در حالت خیس و خشک می گردد. از شکنندگی مو جلوگیری نموده و براقی و شفافیت مو را افزایش داده و باعث حالت ابریشمی مو می گردد. در مورد موهای مجعد و خشک، باعث حالت پذیری بهتر آنها می گردد و از ایجاد الکتریسیته ساکن و پرواز موها جلوگیری می نماید.


شستن صورت


روش مصرف ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست‌های چرب


مقدار کمی از ژل شستشوی صورت سینره را کف دست قرار داده و به کمک کمی آب آن را کف دست بگسترانید و صورت خود را با آن ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید.


توصیه ها در رابطه با ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست‌های چرب


  • ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست‌های چرب را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.

  • از ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست های چرب، دو بار در روز استفاده کنید و بعد از شستشو بلافاصله از کرم مرطوب کننده سینره مخصوص پوست های چرب بزنید. و روزی دو بار از ژل صورت مخصوص پوست های آکنه ای استفاده کنید.

  • در ژل های شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی از عصاره مورینگا استفاده شده است که خاصیت ضد آلودگی و مرطوب کنندگی دارد علاوه بر آن بسته بندی و حجم محصولات هم با هم متفاوت هستند.


separator line


بیشتر بخوانید:


معرفی کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره


۶ توصیه برای کسانی که دارای پوست چرب هستند


روش طبیعی محافظت از پوست چرب


ماسک برای پوست چرب و مستعد آکنه


separator line


بیشتر بخوانید  نمونه های پرفروش شامپو فیتو برای محافظت از موها

دیدگاهتان را بنویسید