مزایای مصرف پودر پروتئین بادام زمینی





معرفی پودر پروتئین بادام زمینی




پودر پروتئین بادام زمینی حاوی پروتئین گیاهی ، فیبر و اسیدهای چرب ضروری است و یک میان وعده عالی ، مقوی و سالم برای افراد ورزشکار و غیر ورزشکار محسوب می شود که می توان همراه با آب یا شیر کم چرب و یا حتی مخلوط با قهوه و… آنرا مصرف کرد. پودر پروتئین بادام زمینی دارای حداقل چربی و آنهم چربی های ضروری و مفید است .




مصرف بادام زمینی در بدنسازی می تواند كارایی زیادی داشته باشد. بسیاری از ورزشكاران رشته بدن سازی از خوردن بادام زمینی غفلت می کنند . بادام زمینی می تواند موجب به وجود آوردن نتایج شگفت آوری در رشته بدنسازی شود. بادام زمینی سرشار از پروتئین و آمینواسیدهای عضله ساز و چربی های خوب است. ورزشكارانی كه یک ساعت پس از تمرین بدن سازی از بادام زمینی استفاده می كنند رشد زیادتری را در این رشته تجربه می كنند. این دانه می تواند در دوران دشوار رژیم غذایی و چربی سوزی از عضلات شما به خوبی مراقبت كند و نمی گذارد كه عضلات شما تحلیل برود.




بادام زمینی به علت چربی های مفید حتی می تواند موجب چربی سوزی بیشتری در بدن شود و همچنین می تواند حجم عضلات بدن را زیاد کند. علاوه بر این پودر پروتئین بادام زمینی می تواند به دلیل محتوای چربی های مفید و فیبر بسیار بالا باعث كات كردن عضلات شود. مصرف مداوم بادام زمینی می تواند باعث ازدیاد تستوسترون و در نتیجه زیاد شدن قدرت عضله ها شود. اشخاصی كه قبلا از مکمل های بدنسازی استفاده كرده اند و دیگر قصد استفاده را ندارند جهت جبران سم بوجود آمده در بافت عضله ها و یا سلول ها می توانند از بادام زمینی بهره ببرند این مسئله کمک می کند كه سم موجود در عضله ها و بافت ها از راه ادرار دفع شود.

بیشتر بخوانید  بهترین رژیم غذایی برای درمان ورم و التهاب معده (گاستریت)


ویژگیهای پودر پروتئین بادام زمینی


  • صد در صد گیاهی مناسب رژیم غذایی گیاهی

  • حاوی اسید های چرب ضروری غیر اشباع

  • کاهش عوارض دیابت نوع ۲

  • ارزش غذایی بسیار بالا در هر وعده

  • مناسب برای بیماران قلبی و دیابتی


فواید پودر پروتئین بادام زمینی


پودر پروتئین بادام زمینی تاثیرات سودمندی برای سلامتی بدن دارد که شامل:


  • در روند کاهش وزن گرسنگی را سرکوب می کند

  • قلب شما دوستدار بادام زمینی است

  • کاهش سرطان روده بزرگ

  • حفاظت از آلزایمر و اختلال حافظه

  • جلوگیری از سنگ کلیه

  • حاوی اسید های چرب ضروری غیر اشباع

  • کاهش عوارض دیابت نوع ۲

  • ارزش غذایی بسیار بالا در هر وعده


شرح مزایای پودر پروتئین بادام زمینی




پودر پروتئین بادام‌ زمینی با افزایش فیبر دریافتی رژیم غذایی منجر به کاهش اشتها و افزایش حس سیری می شود . مکمل پودر پروتئین بادام زمینی حاوی اسید های چرب ضروری ، پروتئین گیاهی و فیبر است که می تواند برای کاهش وزن بسیار مناسب باشد . همچنین پروتئین موجود در این مکمل ، گیاهی است و ورزشکاران گیاه خوار نیز می توانند به راحتی استفاده کنند .




مصرف بادام زمینی در بدنسازی خاصیت دیگری هم دارد که می تواند موجب قدرت جذب پروتئین در بدن شود. برای اشخاصی كه از مكمل های بدنسازی استفاده می كنند لازم است كه حتما یک ساعت قبل از مصرف مكمل های بدنسازی بادام زمینی میل كنند این باعث می شود كه مكمل به شکل كامل جذب عضله ها شود. اما در حالت معمولی جذب مكمل ها نصف می شود كه در بیشتر اوقات ممكن است كارایی زیادی نداشته باشد. پس لازم است برای رشد عضلات خود در رشته بدنسازی از بادام زمینی استفاده کنید.




بادام زمینی حاوی فولات نیز می باشد. فولات از کم خونی و ضعف جلوگیری می کند. بادام زمینی شامل پتاسیم است. پتاسیم باعث تنظیم فشار خون و تنظیم ضربان قلب می شود و از گرفتگی عضله ها پیشگیری می کند. همچنین فسفر موجود در بادام زمینی باعث می شود که جلوی ضعف و خستگی بدن گرفته شود .




مطالعات علمی اثبات کرده اند که بادام زمینی تاثیرات مثبتی بر سلامت قلبی – عروقی و جلوگیری از بروز دیابت موثر است .


divider


بیشتر بخوانید:


آشنایی با مکمل دوره کات


معرفی مکمل کلیر ماسل و فواید آن در بدنسازی


مکمل فسفر و مزایای مصرف آن


divider


گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم


بیشتر بخوانید  آنسفالیت چیست؟ چرا دچار التهاب مغز می شویم؟

دیدگاهتان را بنویسید