مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مزایای فوق العاده ترمیم کننده موی رنگ شده سینره

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آشنایی با فواید ترمیم کننده موی رنگ شده سینره


ترمیم کننده موی رنگ شده سینره ضمن محافظت مو از عوامل آسیب رسان، سبب ترمیم آسیب دیدگی مو های رنگ شده می شود. این محصول، از تغییر رنگ مو در اثر شستشو ممانعت می نماید و با ایجاد لایه ای محافظ بر روی کوتیکول مو مانع از تبخیر آب ناشی از عوامل محیطی و یا سشوار می گردد در نتیجه موها ضمن حفظ الاستیسیته ی مناسب، درخشندگی و شادابی طبیعی خود را حفظ می نمایند.


ترمیم کننده موی رنگ شده سینره یک محصول leave on است و با دارا بودن عوامل ترمیم کننده محلول در آب و محلول در چربی از حداکثر اثر ترمیم کنندگی برخوردار است و به دلایل زیر مناسب موهایی است که به علت هر یک از عوامل شیمیایی و فیزیکی فوق الذکر دچار تغییر و آسیب در مو شده است. این محصول منحصر به فرد، دارای کمپلکس ویژه و منحصر به فرد از پروتئین هیدرولیز شده جوانه گندم و نوع خاصی از سیلیکون می باشد. این ترکیب با داشتن زنجیره های طویل و بار مثبت قادرند بر روی ساقه ی مو متصل شوند.


این اتصالات حتی با چندین بار شستشو نیز پا برجا می مانند. وجود این لایه بر روی مو باعث می شود که فلس های سطح کوتیکول محکم به هم بچسبند و منافذ موجود بر روی مو بسته شود و به مولکولهای رنگ اجازه خروج داده نشود. اثر دیگر آن پر شدن خلل و فرج روی سطح مو، صافی سطح آن و انعکاس منظم نور از سطح مو است که باعث درخشندگی مو و کاهش اصطکاک بین موها و عدم ایجاد الکتریسیته ساکن در آنها می گردد و از وز شدن موها یا پروازش مو جلوگیری می کند. به علاوه این لایه با حفظ رطوبت مو مانع خشکی مو در نتیجه عوامل محیطی و نیز سشوار می گردد.


ویژگیهای ترمیم کننده موی رنگ شده سینره


  • تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده از رنگ، فر و مواد شیمیایی

  • حاوی پروتئین های هیدرولیز شده جوانه گندم، ویتامین B5 و E

  • ترمیم موهای آسیب دیده از رنگ، فر و مواد شیمیایی

  • حفظ رطوبت طبیعی مو و جلوگیری از موخوره

  • افزایش درخشندگی و حالت پذیری مو

  • جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن در میان موها


ترمیم مو


مزایای مصرف ترمیم کننده موی رنگ شده سینره




همین حالا نگاهی به موهای خود بیاندازید و ببینید که در چه وضعیتی هستند. خشک، وز و کمی بی حال به نظر می رسند؟ یا حس می کنید بخشی از موها خراب شده اند و نیاز به ترمیم اساسی دارند؟ یکی از عمده ترین مشکلات موهای آسیب دیده از بین رفتن پروتئین آن است. باید بدانید که ۹۰ درصد موهای شما از پروتئین ساخته شده است و در بسیاری از خانم‌ها و آقایان به دلیل حالت دادن مو و استفاده مختلف از مواد شیمیایی و دستگاه های حرارت دهنده، سطح پروتئین طبیعی مو کاهش می‌یابد. موی آسیب دیده با دکلره هم از شایع ترین دغدغه خانم ها به شمار می‌رود.


بسیاری از متخصصان مو و پزشکان زیبایی درگیر درمان مو و بازگرداندن پروتئین آسیب دیده به موها هستند. با تقویت کردن موها، محافظت مو در برابر کاهش رطوبت، ضخیم کردن و درخشندگی بیشتر مو می‌توان موهای آسیب دیده را ترمیم کرد. بسیاری از محصولات درمانی که برای تقویت مو مورد استفاده قرار می‌گیرند به شکل‌های نرم کننده، سرم و یا ماسک مو ساخته می‌شوند و دارای میزان زیادی پروتئین هستند. این محصولات درمانی به ترمیم پروتئین‌های شکسته شده و آسیب دیده مو کمک می‌کنند و باعث استحکام، قوی شدن و در نهایت سلامتی بیشتر مو می‌شوند.


درمان موهای آسیب دیده توسط پروتئین روشی جدید محسوب نمی‌شود، ولی در سال‌های اخیر فرمولاسیون استفاده شده در محصولات درمانی پیشرفت کرده‌اند تا بتوانند بهترین نتایج ممکن را بر جای بگذارند. با توجه به میزان آسیب‌دیدگی موهای شما ممکن است به میزان متفاوت و قوی‌تری از این محصولات نیاز داشته باشید و با استفاده از این محصولات درمانی موها سفت و محکم می‌شوند و در برابر آسیب مقاوم‌تر می‌شوند.


ترمیم کننده موی رنگ شده سینره یکی از محصولات خوب و درمانی سینره برای موهای آسیب دیده از رنگ است. در ترکیب این محصول موادی وجود دارد که همگی برای تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده عالی عمل می کنند.


پلی کواترنیوم 10


ترمیم کننده موی رنگ شده سینره حاوی پلی کواترنیوم 10 است. این ماده پلی مری کاتیونی به صورت کمپلکس می باشد که از ئیدروکسی اتیل سلولز مشتق می گردد. این ترکیب حالت دهنده بسیار خوبی می باشد. خاصیت چسبندگی به مو دارد و یک فیلم پوششی محافظ بر روی مو تشکیل می دهد. همچنین باعث رطوبت رسانی به مو گشته و سبب شانه خوری بهتر مو در حالت خیس و خشک می گردد. از شکنندگی مو جلوگیری نموده و براقی و شفافیت مو را افزایش داده و باعث حالت ابریشمی مو می گردد. در مورد موهای مجعد و خشک، باعث حالت پذیری بهتر آنها می گردد و از ایجاد الکتریسیته ساکن و پرواز موها جلوگیری می نماید.


پروتئین هیدرولیز شده جوانه گندم


ترمیم کننده موی رنگ شده سینره حاوی پپروتئین هیدرولیز شده جوانه گندم است که حاوی اسید های آمینه آلانین، آرژنین، سیستین، گلیسین، متیونین، فنیل آلانین و غیره می باشد، اسید آمینه سیستین موجود در آن می تواند باندهای دی سولفیدی در کراتین مو به وجود آورده که باعث استحکام، تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده در ساقه مو می گردد.


این ترکیبات یک لایه پوشاننده برروی مو تشکیل داده که باعث حالت پذیری هرچه بیشتر مو و شفافیت و لطافت آن می گردد. این پروتئین به راحتی به مو چسبیده باعث رطوبت رسانی عمیق به مو شده و همچنین باعث افزایش ضخامت مو می گردند این ترکیبات باعث تغذیه و احیاء مو از پیاز تا انتهای ساقه مو گشته و با تحریک متابولیسم سلولی باعث افزایش رشد وقوام تارهای مو می گردد.


ویتامین E


ترمیم کننده موی رنگ شده سینره حاوی ویتامین E است. این ترکیب به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است. ویتامین E به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده توسط پوست جذب می شود . این ویتامین از راه کانالهای پیلوسباسه به داخل فولیکول مو نفوذ کرده و باعث تقویت مو میشود. همچنین وجود آن بر روی مو باعث کاهش تخریب ناشی از اشعه UV می شود. زیرا این ترکیب رادیکالهای آزاد اکسیژن را به دام انداخته و از پراکسیداسیون چربی ها در اثر اشعه UV جلوگیری می نماید. همچنین خصوصیات تشکیل لایه محافظ بر روی مو را داشته و باعث رطوبت رسانی به مو نیز می شود.


گلیسیرین


در فرمولاسیون ترمیم کننده موی رنگ شده سینره گلیسیرین وجود دارد که از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد.


رنگ مو


روش مصرف ترمیم کننده موی رنگ شده سینره


پس از شستشوی مو با شامپوی مناسب و پس از گرفتن رطوبت اضافی مو، مقداری از فرآورده را روی موها به خصوص در قسمت انتهایی قرار دهید و آن را بین موها پخش کنید. این محصول نیازی به آبکشی ندارد و مواد موجود در آن به مدت طولانی با مو در تماس بوده و اثر درمانی خود را بر جای می گذارند.


توصیه ها در رابطه با ترمیم کننده موی رنگ شده سینره


  • ترمیم کننده موی رنگ شده سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.

  • استفاده از شامپو تثبیت کننده رنگ مو ، نرم کننده موهای رنگ شده و ترمیم کننده موهای رنگ شده پیشنهاد میشود

  • همچنین مصرف نرم کننده موی رنگ شده و ترمیم کننده موی رنگ شده و آنتی فریز بواسطه وجود سینامات توصیه می شود و برای آقایان ژل مو مناسب می باشد.

  • ترمیم کننده موی رنگ شده سینره را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.


separator line


بیشتر بخوانید:


فیلم آموزش ترمیم دکلره و شارژ رنگ مو در خانه


تقویت موهای شکسته شده


چگونه موهای آسیب‌دیده را ترمیم کنیم؟


separator line


بیشتر بخوانید  مدل کیف زنانه 2017
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *