مرگ یک بیمار پس از ضرب و شتم آمبولانس!


آمبولانس را با قمه سوراخ کنید!

تشویق کننده: معاون آمبولانس تهران جزئیات حمله مرد با باتوم به آمبولانس را تشریح کرد و گفت: تکنسین های آمبولانس برای بازتوانی یک فرد مسن در این حادثه ماموریت داشتند.

دکتر سیدرضا معتمدی در گفت و گو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا از حمله یک شهروند به آمبولانس در حین انجام عملیات خبر داد و با بیان جزئیات این خبر گفت: منزل مسکونی 115 خیابان گلبرگ شرقی، آمبولانس آمبولانس و اورژانس. تکنسین ها ساعت 22:44 در منزل بیمار حاضر شدند.

معاون آمبولانس تهران ادامه داد: همراهان بیمار با رسیدن تکنسین های آمبولانس بسیار ناراحت شدند. به دلیل حساسیت مشکل، آمبولانس مقابل پارکینگ منزل همسایه پارک شد. .

وی افزود: تکنسین های آمبولانس برای احیای بیمار به سمت تخت دویدند. در این لحظه همکاران 115 با تکنسین تماس گرفتند و اعلام کردند که آمبولانس در محل مناسبی پارک نشده است و فردی در تماس با 115 درخواست جابجایی خودرو را دارد. “.

معتمدی افزود: تکنسین های اورژانس به دلیل احیا، سوئیچ آمبولانس را به یکی از همراهان بیمار دادند و از وی خواستند تا جلوی درب منزل رفته و موضوع را برای همسایه توضیح دهد. او به همراه بیمار و آمبولانس حمله کرد و چهار لاستیک آمبولانس را پنچر کرد.

معاون آمبولانس تهران خاطرنشان کرد: تکنسین های آمبولانس از برخورد و پنچری لاستیک های آمبولانس اطلاعی نداشتند بنابراین در نهایت پس از انجام اقدامات اولیه، بیمار را به برانکارد منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از انتقال بیمار به آمبولانس، تکنسین های آمبولانس با شرایط مواجه شدند و درخواست حضور آمبولانس دیگری برای انتقال بیمار را داشتند که آمبولانس دیگری نیز در ساعت 23:33 در محل حاضر شد اما متاسفانه بیمار با تمام شرایط جان سپرد. تلاش تکنسین اورژانس

بیشتر بخوانید  مروری بر زندگی شخصی و عکس های نوید پورفرج بازیگر

معتمدی با اشاره به حضور ماموران کلانتری 110 در محل و دستگیری فردی که با چوب به آمبولانس آسیب رسانده بود، خاطرنشان کرد: علاوه بر شکایت همراهان بیمار از آن فرد، اورژانس تهران نیز از آسیب وارده به آمبولانس شکایت کرد. آمبولانس

«به نظر من به تعویق افتادن روند انتقال به دلیل اتفاقات رخ داده در مرگ بیمار موثر بود. ثانیه ها در طول ایست قلبی و تنفسی بیمار مهم هستند.

وی یادآور شد: متهم این پرونده فردای حادثه با قرار وثیقه آزاد شد!

مرگ یک بیمار قلبی بر اثر ضربه چاقو آمبولانس با چاقوی همسایه + تصاویر
مرگ یک بیمار قلبی بر اثر ضربه چاقو آمبولانس با چاقوی همسایه + تصاویر


دیدگاهتان را بنویسید