مرگ زارین دشتی 17 ساله در سد کاکی دبیران – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان



عمار حادمی در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی گفت: پس از اعلام مرکز اورژانس در ساعت 13:49 امروز چهارشنبه مبنی بر غرق شدن یک نوجوان قبر آب دبیران شهر به کارمندان اورژانس مستقر در آن شهر اعزام شدند.

وی گفت: عملیات یافتن جسد این نوجوان که طبق گفته های مشهور مشخص شده است ، در کنار برخی از دوستانش شنا بود. آورآب آنها (سد خاکی) داشتند ، یک ساعت طول کشید.

حادمی افزود: جسد این نوجوان که در گل و لای مدفون شده بود توسط نیروهای انسانی پیدا و تحویل عوامل اورژانس شد.

طبق پیگیری گزارشگر بیشتر، شهر زرین دشت با 80 هزار نفر جمعیت در هر سه نقطه حجی آباد ، دبیران و پیر شهر از امکانات و تجهیزات لازم در زمان بحران و همچنین آتش نشانان حرفه ای برخوردار نیست.

در همین حال برای یافتن جسد این نوجوان اهل زرین دشتی که امروز در گوراب شهر دبیران غرق شد ، با مشورت کارمندان زرین دشت با شهرستان داراب ، نیروهای امدادی و آتش نشانی از آن شهر اعزام شدند. این مسئله بر لزوم به روزرسانی تجهیزات اطفا حریق و هلال احمر تأکید می کند ، زیرا در واقع از آنجا که سرعت عمل و حضور به موقع آتش نشانان و جمعیت هلال احمر ارتباط مستقیمی با میزان خسارات مالی و جانی دارد ، ارزش به روزرسانی تجهیزات هلال احمر و آتش نشانی و همچنین کار را دارد جیری بهترین نیروها در این دو حوزه باید کارهای بیشتری انجام دهند.

بیشتر بخوانید  واکسیناسیون کرونر در هفته های آینده تسریع می شود

دیدگاهتان را بنویسید