مرگ دو سوخت بر اثر تصادف با قاچاق سوخت در سیریک جان.



به گزارش سلام نو به نقل از مهرا، فرهاد چراغی گفت: شب گذشته حوالی ساعت 10 صبح پس از اعلام مرکز اورژانس 110 مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محدوده سیریک – میناب، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند و به دنبال آن یک دستگاه یک دستگاه اورژانس 110 به محل حادثه اعزام شدند. تصادف بین وانت برند نیسان حامل سوخت قاچاق و یک دستگاه پژو 405 همراه در منطقه سیریک – میناب هر دو راننده در آتش سوختند.

چراغی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد در این حادثه یک دستگاه نیسان در حال حمل سوخت قاچاق بوده و یک دستگاه پژو 405 به دنبال آن با یکدیگر برخورد کرده که منجر به فوت هر دو سرنشین دو خودرو شده است.

وی اذعان داشت: راننده پژو اسکورت با مشاهده خودروی پلیس در حال تردد در جاده، مسیر خود را تغییر داد و قصد داشت راننده نیسان را از حضور پلیس مطلع کند که به دلیل سرعت زیاد با خودروی نیسان سوختگیر برخورد کرد. کمبود سوخت کنترل وسیله نقلیه بر اثر این حادثه یک انفجار رخ داد و هر دو خودرو بلافاصله دچار حریق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیریک با بیان اینکه این حادثه بدون تعقیب و گریز و تیراندازی ماموران پلیس راه رخ داد، افزود: متاسفانه در این حادثه و در حاشیه جاده این دو خودرو با هم برخورد کرده و دچار حریق شدند که هر دو راننده خودرو از دست دادند. زندگی می کند.

سرهنگ سراگی با بیان اینکه اطفای حریق و تردد در محور آتش نشانان در حال انجام است، افزود: پلیس بارها نسبت به خطرات حمل سوخت به خودروها و نیسان ها و همچنین تردد ناایمن خودروهای حامل سوخت هشدار داده است. زیرا هرازگاهی شاهد اتفاقی در رابطه با این نوع ترافیک هستیم.

بیشتر بخوانید  ولایتی: پیشرفت و پیروزی جهاد و مقاومت قابل مقایسه با گذشته نیست

فرمانده انتظامی شهرستان سیریک با اشاره به اینکه بررسی این حادثه همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: خطرات این نوع تصادفات محدود به 2 وسیله نقلیه نبوده و بر اثر آتش سوزی برای سایر ترددها بسیار خطرناک و کشنده است. .

وی اذعان داشت: خودروهای سوختی با سرعت بسیار بالایی در حال حرکت هستند و مانند این حادثه ناگوار که تنها با دید پلیس و شرمساری راننده به دلیل وضعیت روحی و روانی و اضطراب جسم و روح اتفاق افتاد، عملا از دست می دهند. تعادل در ماشین.” و همیشه یک فاجعه. ” نزدیک هر ماشینی یک تیرانداز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید