مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مرگ دلخراش کودک 10 ساله مینابی با زهر عقرب

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، یدالله رئیسی مکیانی، رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب ظهر امروز در گفت و گو با اصحاب رسانه اظهار داشت: در حال حاضر در سال 1394 به عنوان مدیر عامل بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب در نظر گرفته شده است. عقرب بسیاری از مردم در خانه گاز گرفته می شوند.

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب گفت: یک یک کودک 10 ساله وی با وجود تلاش کادر پزشکی بر اثر گزش عقرب جان خود را از دست داد.

وی افزود: سال گذشته تعداد گزش های ثبت شده 11 هزار و 548 مورد بوده و از ابتدای سال تاکنون 554 مورد گزش ثبت شده است که شامل اورژانس های سرپایی نمی شود.

200 گونه عقرب در جهان

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب گفت: 200 گونه عقرب در جهان وجود دارد که 20 گونه آن سمی و کشنده است و از این 20 گونه، 3 گونه در مناطق گرمسیری هرمزگان سیستان کشنده است. بلوچستان، جنوب کرمان و خوزستان.

رئیسیمکیانی ادامه داد: سال گذشته و امسال هیچ یک از گاز گرفتگی ها به دلیل اقدامات به موقع کادر پزشکی منجر به فوت بیماران در میناب نشد که از دست داد.

جزئیات گزش کودک ده ساله توسط عقرب

وی گفت: این کودک 10 ساله 21 خرداد ساعت 14 و 52 دقیقه با تشخیص عقرب گزیدگی به بیمارستان اعزام و بلافاصله تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفت. هیتان بستری شدن در بیمارستان و آزمایشات بالینی برای او انجام شد.

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب گفت: آزمایشات اولیه نشان داد که بیمار طبیعی است اما پزشک اورژانس از آزمایشات راضی نبود و شیشه عقرب در مرحله 2 داروی اورژانسی تزریق شد. بیمار که یک بیمارستان موقت بود.

بیشتر بخوانید  هر تهرانی هر روز ۳۱دقیقه از عمرش در ترافیک تلف می شود -

رئیسیسیمکیانی گفت: قبل از اعزام، کلیه کارهای پزشکی و بالینی بیمار تا ساعت 1:30 بامداد 21 خرداد 1401 انجام شد و بیمار با آمبولانس به بیمارستان کودکان اعزام شد و آمبولانس آماده اعزام بیمار بود. با تروما “

وی افزود: متاسفانه مطلع شدیم که بیمار در بیمارستان کودکان بندرعباس فوت کرده و به خانواده داغدار این کودک تسلیت می گوییم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *