مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مرگ دلخراش عروس جوان به دست نامزدش! + مرد روان پریش تازه زندگی جوانش را به گور برد! + عکس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، چند سال پیش کیث هیوز، شهروند انگلیسی 39 ساله، نامزد 34 ساله خود استیسی گیلیام را هنگام قدم زدن در ساحل دفن کرد، اما استیسی نمرده بود.

هیوز پس از تصادف با ماشین استیسی دستگیر شد و با ترس به پلیس گفت: “تو هرگز او را پیدا نخواهی کرد” اما استیسی نمرده بود و با ناخن هایش از قبر بیرون خزیده بود.

اگرچه او به اجرای عدالت به هیوز کمک کرد، اما هرگز سلامتی و تناسب اندام سابق خود را به دست نیاورد. او پس از حادثه سه ماه در بیمارستان بستری بود و باید دوباره به او یاد می دادند که چگونه صحبت کند و راه برود.

نامزد جوان زنده به گور شد!

بی‌سی‌سی تام ایوانز، از پلیس ولز جنوبی، توضیح داد که استیسی، کارگر سابق ویرجین آتلانتیک، در سال‌های بعد از حملات مکرر ذات‌الریه رنج می‌برد و در سن 40 سالگی درگذشت.

عروس جوانی توسط نامزدش زنده به گور می شود

ایوانز افزود: او با افسردگی و اضطراب شدید سفر می کرد و همچنین به دلیل زنده به گور شدن به ذات الریه مبتلا شد. استیسی اولین بار در سال 2011 با هیوز ملاقات کرد و در این مدت مدام مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

نامزد جوان زنده به گور شد!

استیسی در نوامبر سال گذشته پس از ابتلا به عفونت قفسه سینه در خانه خود درگذشت. او درست یک روز قبل از مرگش با پزشکش تماس گرفت و به او دستور داد آنتی بیوتیک بخورد، اما روز بعد به طرز غم انگیزی مرده را در رختخواب پیدا کردند. هیوز توسط قاضی پل توماس در دادگاه سلطنتی سوانسی به حبس ابد محکوم شد. / باشگاه خبرنگاران جوان

بیشتر بخوانید  مجازات ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم در اماکن عمومی اعلام شد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *