مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مرگ دردناک کودک هشت ساله بر اثر واژگونی خودرو در محور قزوین – زنجان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، سرهنگ حسین تقیکانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت 8:40 صبح 13 خرداد 1401 بر اثر واژگونی یک دستگاه کوچک در محور قزوین – زنجان، کودک هشت ساله ای بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد. بزرگراه در منطقه ضیاباد

وی در ادامه گفت: بی توجهی به جلو راننده کوئیک که از زنجان به سمت قزوین در لاین جنوبی محور در حال حرکت بود، منجر به انحراف از مسیر و واژگونی خودرو شد و متاسفانه پسر هشت ساله فوت کرد. در یک ماشین در محل.

لزوم استفاده از صندلی برای کودکان 8 تا 12 سال در ماشین

این مقام مسئول افزود: متأسفانه بی توجهی والدین و بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی گاهی باعث بروز حوادث دلخراشی برای کودکان بی گناه می شود. طبق مقررات راهنمایی و رانندگی، کودکان باید تا سن 12 سالگی روی صندلی مخصوص خودرو بنشینند و صندلی کودک باید با توجه به سن و قد تنظیم شود.

وی افزود: اما بر اساس مشاهدات میدانی اکثر رانندگان به این مهم بی توجهی می کنند و کودکان بدون کوچکترین حفاظی داخل خودرو می نشینند که در صورت بروز کوچکترین تصادف می تواند عواقب جبران ناپذیری برای سلامت کودکان داشته باشد.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین تاکید کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم هنگام رانندگی به قسمت جلو توجه کامل داشته باشند و برای حفظ سلامتی عزیزان از صندلی مخصوص استفاده کنند و از گذاشتن آنها در خودرو خودداری کنند.

بیشتر بخوانید  جزئیات کامل حمله خونین به 2 دانش آموز در حرم مطهر رضوی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *