مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مرگ تلخ ۲۰۸ هموطن در اثر تصادف در استان آذربایجان غربی –

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از مهر، فروغ فاریابی با بیان اینکه رعایت قوانین رانندگی یگانه راهکار ایمنی مترددین جاده‌ای و حفظ جان و مال مردم است، افزود: میزان تلفات برون شهری ناشی از سوانح جاده‌ای در ۶ ماهه نخست سالجاری بر اساس اعلام پلیس راه استان ۲۰۸ نفر است.

وی با اشاره به اقدامات اداره کل در زمینه ارتقا ایمنی جاده‌های استان طی سال گذشته اظهار داشت: در خصوص کاهش تصادفات جلو به جلو این اداره کل اقدام به اجرای عملیات نوار لرزاننده میانی با خط کشی دویل در محورهای هدف با اعتبار ستادی و استانی کرده است.

فاریابی ادامه داد: جهت کاهش تصادفات واژگونی نیز اجرای نوار لرزاننده کناری به اضافه تسطیح شیب شیروانی در محورهای هدف انجام و همچنین برای کاهش تصادفات در تقاطع‌های فرعی به اصلی این اداره کل آرام سازی ترافیک به ورودی فرعی به اصلی با تابلو و کاهنده سرعت در پروژه‌های نیمه کاره با اعتبار ستادی و استانی عملیاتی را کرده است.

فاریابی تصریح کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می‌توان از وقوع بسیاری از تصادفات و حوادث جلوگیری کرد و همین امر زندگی بسیاری از هموطنان و امنیت خانواده‌های آنان را نجات خواهد داد.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری ۴ جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان با ۲۲ مصوبه، ۵ جلسه کمیته فنی تصادفات مهم با ۳۶ مصوبه و ۲ جلسه کمیته آموزش و فرهنگ با ۹ مصوبه برگزار شده است.

بیشتر بخوانید  آتش سوزی در ساختمان سه طبقه در تهران / پیدا شدن جسد در ساختمان + عکس
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *