تیونر ایرانی عسل منصوری برنامه ارتقای جدیدی برای مرسدس بنز کلاس S V222 ارائه کرده است.
در نمای بیرونی خودرو از بدنه فیبر کربنی استفاده شده است که شامل دیفیوزرها و اسپویلرهای جلو و عقب و همچنین رکاب های جانبی و پدال ها می شود. تغییرات ظاهری به این محدود نمی شود، بلکه شکل کاپوت جلو نیز تغییر کرده، جنس قاب آینه بغل نیز به فیبر کربن تبدیل شده و از LED های مخصوص نور روز استفاده شده است.
از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به اسپویلر عقب شیک و سیستم اگزوز فولادی ضد زنگ و رینگ های آلیاژی 22 اینچی که در تایرهای Vredestein قرار گرفته اند، اشاره کرد.
مرسدس هزار اسبی منصوری
خود کابین S کلاس به اندازه کافی مجلل و دوستانه است. اما منصوری به این امر بسنده نکرده و روکش چرمی صندلی را بهبود بخشیده است و علاوه بر آن می توان تزئینات ساخته شده از چوب و فیبر کربن را برای داخل خودرو سفارش داد.
پدال ها نیز از آلومینیوم ساخته شده اند. لوگوی منصوری چه در کاپوت جلو و چه روی فرمان جایگزین آرم مرسدس بنز شده است.
اما ارتقای اصلی در خودرو مربوط به کاپوت و قسمت فنی خودرو است. با استفاده از فن های عکس سرامیکی، قدرت موتور 5.5 لیتری V8 این خودرو از 575 اسب بخار در حالت استاندارد به 800 (ps) معادل 788 اسب بخار و گشتاور به 800 نیوتن متر افزایش یافته است. در این شرایط و با افزایش شتاب 0.4 ثانیه ای نسبت به حالت استاندارد، شتاب صفر تا صد در 3.6 ثانیه در حال حاضر است.
اگر اولین بسته ارتقاء به اندازه کافی شما را راضی نمی کند. به گفته منصوری، شما می توانید پکیج M1000 را برای افزایش قدرت موتور به 1000 (PS) که معادل 986 اسب بخار و گشتاور 1400 نیوتن متر است سفارش دهید و تنها در عرض 100 کیلومتر در ساعت به سطح خودروهای اسپرت برتر برسید. 3، 2 ثانیه خاموشی. نفس نفس زدن را تا 300 کیلومتر در ساعت ادامه دهید.
البته سرعت نهایی به 186 مایل یا 300 کیلومتر محدود می شود و در غیر این صورت دستیابی به سرعت های بالاتر برای این خودرو اجتناب ناپذیر خواهد بود.