مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مرسدس بنز کاملاً برقی می شود!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



تا دهه آینده همه خودروهای بنز برقی می شوند.

به گزارش ایسنا ، با افزایش محبوبیت وسایل نقلیه الکتریکی ، مرسدس بنز تصمیم گرفته است تا 10 سال آینده تمام محصولات خود را به صورت خودروهای برقی تولید کند. به عنوان بخشی از استراتژی جدید ، همه اتومبیل ها و وانت های تولید شده توسط بنز از این الگو پیروی می کنند.

مدیرعامل مرسدس بنز کولینیوس گفت: “تغییرات جدید خیلی زود اتفاق خواهد افتاد.” ما آماده به دست آوردن سهم بیشتری از بازار هستیم. در نتیجه این تصمیم ، توزیع سرمایه در سهام نیز منجر به تغییرات قابل توجهی خواهد شد.

مرسدس بنز تصمیم گرفته است تا طی سالهای آینده حداقل هشت کارخانه بزرگ اتومبیل برقی در سراسر جهان بسازد. همچنین نه کارخانه برای تولید باتری های الکتریکی اختصاص داده خواهد شد. به گفته مرسدس بنز ، این خودروساز با همکاری شرکای اروپایی خود روی تولید خودروهای آینده تمرکز خواهد کرد. این خودروها آلودگی بسیار کمی دارند و تقریباً صفر خواهند بود و به دستیابی به هدف بنز برای تبدیل شدن به یک خودروساز سازگار با محیط زیست کمک می کنند.

کمیسیون اروپا به خودروسازان گفته است که میزان انتشار کربن باید تا سال 2035 به حدود صفر برسد و در نتیجه این تصمیم ، بسیاری از خودروسازان بزرگ اروپایی تمرکز خود را بر توسعه خودروهای برقی گذاشته اند. فولکس واگن یکی دیگر از بزرگترین خودروسازهای آلمانی اعلام کرده است که تا سال 2040 به یک خودروساز تمام برقی تبدیل خواهد شد. خودروسازان فرانسوی رنو و پژو نیز با انتشار بیانیه های مشابه قصد خود را برای تبدیل شدن به یک خودروساز برقی اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید  ترکیه: نیروهای ما در افغانستان مأموریت نظامی نخواهند داشت - اخبار آسیا و اقیانوسیه - اخبار بین المللی تسنیم

تسلا همچنین در حال ساخت یک کارخانه تولید ماشین الکتریکی بسیار بزرگ در نزدیکی شهر برلین است. در آینده این کارخانه اصلی ترین شرکت تأمین کننده نیازهای مشتریان تسلا در اروپا خواهد بود.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *