مرسدس بنز مارکوپولوی جدید


مرسدس بنز با یک نسخه کمپینگ ویژه به نام مارکوپولو و مجموعه ای از تجهیزات با کیفیت و جدید، کلاس را در سفری راحت و ایمن همراهی می کند.
ون بزرگ، قدرتمند، زیبا و مجلل با مصرف سوخت تنها 6.0 یا 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر و انتشار گازهای گلخانه ای تنها 158 تا 176 گرم CO2 در هر کیلومتر.

مرسدس بنز مارکوپولو

مرسدس بنز مارکوپولو

راحتی فوق العاده
با مرسدس بنز مارکوپولوی جدید کمپی با بهترین تجهیزات و امکانات تفریحی داشته باشید.
کاروانی با بهترین طراحی و انبوهی از امکانات باکیفیت بالا در اختیار شماست که یادآور اتاقی مجلل و منحصر به فرد است که نشستن و خوابیدن را دلپذیرتر می کند و مهمانی شما را دلپذیرتر می کند. ممکن است.

مرسدس بنز مارکوپولو

مرسدس بنز مارکوپولو

مرسدس بنز مارکوپولوی جدید

کف اتاق با چوب پوشیده شده است. فضای داخلی با رنگ سیاه و سفید پیانو پوشانده شده است. روکش صندلی و مبلمان داخلی نیز از چرم ساخته شده است. فضای ذخیره سازی زیادی در کابین تعبیه شده است و برای روشنایی از چراغ های LED استفاده شده است.

مرسدس بنز مارکوپولو

مرسدس بنز مارکوپولو

صندلی ها قابل تنظیم بوده و به تخت دونفره تبدیل می شوند. از دیگر ویژگی های کلاس مارکوپولو آن می توان به کمد لباس، مخزن آب شیرین، میز تاشو، سینک و یخچال اشاره کرد. سقف بالابر با دست ها به سمت بالا حرکت می کند تا با افزایش ارتفاع کابین، حرکت عمودی در کابین تسهیل شود. زیر سقف یک تخت دونفره اضافی وجود دارد.

مرسدس بنز مارکوپولو

مرسدس بنز مارکوپولو

طراحی و عملکرد
مارکوپولوی جدید طراحی بدنه را از کلاس V استاندارد به ارث برده است و از بهترین مواد با کیفیت بالا برای اطمینان از طراحی و رنگ هماهنگ و ظاهری مدرن استفاده می کند. مرسدس بنز به لطف موتور قدرتمند و کارآمد، سیستم تعلیق بسیار راحت و ایمنی استثنایی، توانسته است کابین جدید مارکوپولو را به یک ون ایده آل برای سفرهای طولانی و همچنین حمل و نقل روزانه شهری تبدیل کند.

بیشتر بخوانید  تایید مدل جدید بوگاتی 2016

قدرت و پویایی
موتور پیشرفته توربودیزل چهار سیلندر در سه خروجی قدرت (134 اسب بخار، 161 اسب بخار، 188 اسب بخار) موجود است.

موتور 200 CDI با 134 اسب بخار و 330 نیوتن متر گشتاور، موتور 220 CDI با 161 اسب بخار و گشتاور 380 نیوتن متر و مصرف سوخت تنها 6.0 لیتر در 100 کیلومتر و گاز مونوکسید کربن 158 گرم در کیلومتر و همین موتور The 200 CDI همچنین با تغییرات جزئی با 188 اسب بخار قدرت و 440 نیوتن متر گشتاور در دسترس است و قوی ترین موتور تنها 6.1 لیتر در 100 کیلومتر مصرف می کند.

این محصول که با مشارکت یک شرکت کمپر، ​​متخصص بیل های جاده ای و مرسدس بنز ساخته شده، اخیرا در آلمان عرضه شده است. طبق قوانین و مقررات آلمان، این ارقام فقط متعلق به بازار آلمان است و نه جای دیگر.

گردآورنده: احمد نیشابوری


دیدگاهتان را بنویسید