مرزهای گسترده و عدم رعایت اقدامات بهداشتی مهمترین مشکلات سیستان و بلوچستان در کنترل کرونا است – اخبار سیستان و بلوچستان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب زاهدان، علیرضا شهرکی در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونر قلب استان سیستان و بلوچستان که با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و معاونان وی برگزار شد ، گفت: 71 هزار و 592 نفر از سیستان و بلوچستان به این بیماری مبتلا هستند. با بیماری کرونر قلب 1502 نفر یک شبه آلوده شدند و متأسفانه 1870 نفر در استان به دلیل بیماری کرونر قلب جان خود را از دست دادند.

مدیرکل خدمات مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: از کل بیماران استان در سه منطقه تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی استان ، 68 درصد در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ، 22 درصد در علوم دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و 10٪ در دانشگاه علوم وی در زابل پزشک بود.

وی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان در این هفته 9 هزار و 579 بیمار دارد که نسبت به هفته گذشته اندکی کاهش نشان می دهد اما هنوز از نظر انطباق با رویه های بهداشتی در شرایط خوبی نیستیم.

شهرکی اظهار داشت: وسعت سیستان و بلوچستان ، مسئله مرزهای گسترده و عدم رعایت اقدامات بهداشتی مهمترین مشکلات ما در کنترل شیوع تاجگذاری در استان است ، اما در هفته های اخیر مردم استان بهبود یافته اند این موضوع “

انتهای پیام / 392 / ت

بیشتر بخوانید  گرد هم آمدیم که تصمیم تاریخی بگیریم + فیلم

دیدگاهتان را بنویسید