مرزهای خراسان جنوبی کاملاً امن است


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند ، حمید ملانوری امشب در دومین شورای تبادل مرزی استان اظهار داشت: هرکسی بخواهد امنیت استان را به خطر بیندازد یا آن را ناامن کند مجازات می شود.

وی ضمن تشکر از تلاش های مناطق مسئول برای حفظ امنیت و اقتصاد مرز و انجام فعالیت های مرزی بدون وقفه ، اظهار داشت: فعالیت های مرزی به دلیل تأثیر در توسعه استان برای ما بسیار مهم است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: به همین دلیل مهم است که آزارها و مطالبات ما در سطح استان و کشور برای استفاده از مرز جدی باشد. حالت خوبه بیایید سو advantage استفاده کنیم.

ملانوری با تأکید بر شفافیت مواضع نظام و کشور در زمینه مرزها ، اظهار داشت: امنیت و اقتصاد دو موضوع بسیار مهم در حوزه مرزها هستند.

وی با اشاره به اینکه امنیت مرزهای استان تأثیر جدی در امنیت کشور دارد ، گفت: در راستای این دو مزیت بزرگ ، ما قاطعانه ایستاده ایم تا به امنیت و اقتصاد استان و کشور آسیب نرساند. کشور. “

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آمارها نشان می دهد که در سالهای اخیر حتی با وجود شیوع بیماری تبادل مرزی ما رو به افزایش است. ویروس کرونا و محدودیت ها هنوز برقرار است و تبادلات مرزی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام / 3403 / ح


بیشتر بخوانید  زمان برنامه حرکت تغییر کرده است

دیدگاهتان را بنویسید