مرزهای ایران و افغانستان به مدت 5 روز بسته خواهد شد



اگرچه پس از درگیری های اخیر عملیات در مرز ایران و افغانستان از سر گرفته شده است ، اما مقامات گمرک ایران می گویند که این مرز از دوشنبه تا پایان جمعه این هفته توسط افغانستان بسته می شود و این به دلیل عید قربان پیش رو است.

به گزارش ایسنا ، در هفته های اخیر ، به دلیل درگیری در افغانستان ، تجارت بین ایران و آن کشور تحت تأثیر قرار گرفته است. بنابراین دو مرز دوهارون و ماهیرود برای مدتی بسته شد ، اما به هر حال هفته گذشته ابتدا مرز ماهیرود و سپس دوهارون باز شد و تبادل کالا تا امروز در سه مرز دوهارون ، ماهیرود و میلک ادامه داشته است. .

اما آنچه لطیفی سخنگوی گمرک ایران درباره وضعیت مرز به ایسنا گفت ، نشان می دهد مرز ایران و افغانستان از فردا (دوشنبه) تا پایان روز جمعه دوباره بسته خواهد شد و کالاها پذیرفته نمی شوند.

وی گفت که افغانستان به دلیل عید قربان و عرفات بسته خواهد شد ، بنابراین از بازرگانان و گمرکات اجرایی خواسته شد که از ارسال کالاهای تجاری در آن دوره خودداری کنند.

سخنگوی گمرک خاطرنشان کرد که فعالیت های تجاری در مرز ایران و افغانستان از روز شنبه از سر گرفته می شود.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  احکام سنگین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در راه است/ محرومیت طولانی‌مدت یک داور و بالا گرفتن پرونده تبانی و شرط‌بندی- اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید