مرد 56 ساله ای که چهره اش شبیه یک جوان 20 ساله است / عکس


به گزارش سلام نو به نقل از این پیرمرد، انسان از افسانه ها تا دنیای واقعی همواره به دنبال راهی برای حفظ جوانی خود بوده است، چیزی که هرگز نتوانسته به آن دست یابد. اما شاید این برای برخی از افراد خوش شانس قابل دستیابی باشد. چواندو تان یک سنگاپوری 56 ساله است که 26 سال بیشتر به نظر نمی رسد. با این حال، این ظاهر جوان پسند بی بها نبود.

در ادامه چواندو چان از راز جوانی و مشکلات ظاهر جوان و جذابش می گوید.

راز جوانی چواندو

چهره این مرد 56 ساله دنیا را شگفت زده کرد

چواندو تان یک مدل و عکاس 56 ساله سنگاپوری است. چهره بی نقص و هیکل حجاری شده او مورد رشک مردان جوان است. چواندو برای حفظ ظاهر جوان خود رژیم غذایی خاص و روتین سختی دارد. او از مخالفان سرسخت عمل های زیبایی است و روش های ساده و طبیعی مراقبت از پوست را ترجیح می دهد.

چواندو ظاهر خوبی ندارد

چهره این مرد 56 ساله دنیا را شگفت زده کرد

چواندو فقط یک مرد خوش تیپ نیست. اگرچه او کار خود را به عنوان یک مدل شروع کرد، اما بعدها به یک عکاس حرفه ای تبدیل شد. او همچنین استعداد خود را در زمینه موسیقی شکوفا کرد و به عنوان خواننده با یک لیبل موسیقی همکاری می کند. چواندو اکنون آژانس مدلینگ خود را اداره می کند. او علاوه بر همه اینها به فعالیت های بشردوستانه زیادی نیز می پردازد و از شهرتی که در شبکه های اجتماعی به دست آورده است برای جلب توجه به مشکلات جامعه استفاده می کند.

حتی گاهی اوقات زیبا بودن می تواند سخت باشد

چهره این مرد 56 ساله دنیا را شگفت زده کرد

چوواندو در مصاحبه ای در سال 2017 گفت که دختران در خیابان به او نزدیک می شوند و لبخند می زنند و از او امضا می خواهند. علاوه بر این، او همیشه تماس های ناشناس دریافت می کند که باعث می شود احساس ناامنی کند. چوواندو می گوید از توجهی که به او می شود خوشش نمی آید. به همین دلیل وقتی بیرون می رود سعی می کند عادی به نظر برسد.

بیشتر بخوانید  خواستگاری یک زن از نجم الدین شریعتی سمت خدا

با این حال او سعی می کند جنبه مثبت این وضعیت را ببیند

چهره این مرد 56 ساله دنیا را شگفت زده کرد

Chowandu سرانجام احساس متفاوتی برای مقوله شهرت یافت. ظاهراً بالاخره با تحسین شدن کنار آمده است. اگرچه او از بسیاری از مدل ها می شنود که از تلاش مداوم دیگران برای جلب توجه آنها خسته شده اند، چواندو این را مثبت می بیند. در هر صورت، بهتر از این است که برای هیچکس جذاب نباشید.

چواندو خوشحال است که الگوی هوادارانش است

چواندو مصمم است جوان بماند، چه در داخل و چه در خارج. انرژی او بر افراد اطرافش تأثیر مثبت می گذارد. اگرچه مردم جذب ظاهر زیبای او می شوند، چوواندو فکر می کند که او به عنوان یک الگو برای سالم ماندن و داشتن دیدگاهی سالم به زندگی راه اندازی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید