مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مرد میانسال به خاطر گربه همسایه خودکشی کرد!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایران، مرد میانسالی که به نگهداری از گربه های خیابانی توسط دختر همسایه معترض بود، پس از ضربه چاقو به دختری و مادرش جان باخت.

شامگاه جمعه 27 ژوئن، ماموران پلیس 107 فلسطینی با بازپرس محمد تقی شعبانی تماس گرفتند و از مرگ مرد میانسالی در حیاط خانه اش خبر دادند.

پس از انتشار این خبر، بازپرس قتل و تیم تحقیقاتی در ساختمانی چهار طبقه راهی محل شدند. پلیس با ورود به حیاط با جسد مردی 51 ساله مواجه شد که چندین ضربه چاقو خورده بود.

پلیس پس از تحقیقات، جسد نیمه جان دختری 38 ساله و مادرش را که او نیز مورد ضربات چاقو قرار گرفته بود، در پله های طبقه سوم ساختمان پیدا کرد. دختر و مادرش به بیمارستان منتقل شدند و جسد مرد میانسالی که از ناحیه گردن و شکم ضربه چاقو خورده بود به پزشکی قانونی منتقل شد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد مردی میانسال به نام بهجت حجت به همراه خانواده اش در طبقه چهارم ساختمان زندگی می کند. دختر جوان و مادرش نیز در طبقه پایین خانه حیات زندگی می کردند.
همسایه ها و مادر و دختر مجروح درباره علت حادثه گفتند: حجت یک گربه اهلی داشت. این در حالی بود که دختری از محله هر بار گربه ای را در خیابان می دید به خانه می آورد که اعتراض هویات را برانگیخت.

چند ساعت قبل از درگیری خونین، حجت به دختر نزدیک شد و اعتراض کرد که چرا گربه های ولگرد را از خیابان به خانه می آورد. این گربه ها خیابانی و مریض هستند و هر بار که گربه ها را به خانه می آورید گربه من مریض می شود.

بیشتر بخوانید  ماجرای تیراندازی سپاه در سراوان / تیراندازی جوان 26 ساله به مقر سپاه در سراوان

بین یک دختر و مرد همسایه درگیری رخ داد که با شدت گرفتن درگیری، همسایه ها با پلیس تماس گرفتند و پلیس سر رسید. درگیری ظاهرا با حضور ماموران و وساطت همسایه ها به پایان رسید.

اما لحظاتی پس از خروج ماموران، حجت مجدداً به سراغ دختر همسایه رفت و به محض باز کردن در، مرد میانسالی مقابل آپارتمان با چاقو به دختر حمله کرد و او را مجروح کرد و مادرش را با خود کشید. . از خانه، این بار توسط مردی میانسال مورد ضربات چاقو قرار گرفت.

پس از این ماجرا مرد میانسالی به حیاط خانه رفت و با همان چاقو دو ضربه چاقو به گردن و پنج ضربه به شکم وی زد و به این ترتیب خودکشی کرد.

در حالی که این دختر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شده بود، پزشکان اعلام کردند که وی به دلیل شدت خونریزی و جراحات با مرگ دست و پنجه نرم می کرد اما مادرش پس از بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.
تحقیقات در این پرونده به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی اصلی ادامه دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *