مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مرد مومن در دام رسوایی یک زن مشهدی! / فیلمی 500 میلیونی!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نوح، محتوای آشکار پرونده حاکی از آن بود که چند نفر به قصد اخاذی از ساکنان مشهد، تهدید به انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی کردند. رضوی معرفی می شود. اما بررسی های تخصصی نشان داده است که برخی از کلاهبرداران با شگردهای جدید و البته غیراخلاقی قصد اخاذی داشته اند.

مرد میانسال در خطر آبروی خود بود. وی که نگران این بود که چه بلایی سرش بیاید، پس از دریافت درخواست قضایی از دادسرای جرایم رایانه ای، خود را به پلیس فتای خراسان رضوی تسلیم کرد تا کارشناسان این پلیس تخصصی متوجه شوند که پشت این تهدید چه بوده و عاملان آن دستگیر شوند. .

سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتای خراسان رضوی با طرح شکایت و شناسایی پرونده غیراخلاقی این شکایت از کارشناسان اداره رسیدگی به موارد غیر اخلاقی خواست با رسیدگی سریع و دقیق به این پرونده از تکرار آن در مشهد جلوگیری کنند.

ماجرا از چند ماه پیش شروع شد

حرکات مشکوک ماه هاست که در یکی از شهرک های مشهد رخ می دهد و پیداست همسایه جدید تردد طولانی و مشکوکی در محله داشته است.

اما از آنجایی که مستقیماً با همسایه‌ها ارتباط برقرار نمی‌کردند و برایشان مشکلی ایجاد نمی‌کردند، غم از مرحله غر زدن عبور نمی‌کرد تا اینکه یک روز خانه همسایه به صدا درآمد.

وقتی مرد در را باز می کند با زنی روبرو می شود که مشخصاً به آنها نذر کرده است، اما لباس های خاص و منزجر کننده و همچنین رفتار غیرمردانه او باعث می شود که رئیس تصمیم بگیرد در را ببندد، اما خود زن او را به سمت خود می کشاند. او و به نوعی وارد خانه می شود. در نهایت با اعتراض مرد و تلاش او زن خانه را ترک می کند.

بیشتر بخوانید  کشف 105 کیلوگرم انواع مواد مخدر در لرستان

آغاز مشکلات جدید

مردی که مورد بدرفتاری قرار گرفت یک کمیسر محلی و یک مرد ثروتمند بود. بعد از آزار و اذیت، فرد تقریباً آن را فراموش می کند تا اینکه یک روز عکسی در فضای مجازی به دستش می رسد که او را شوکه می کند. این تصویر زنی را نشان می دهد که به شکلی نامناسب وارد خانه اش می شود.

مرد با بررسی تصویر متوجه می شود که این همان زنی است که اخیرا به بهانه سوگند قصد ورود به خانه اش را داشته و عکس ها در همان لحظه گرفته شده است.

این فرد بدون توجه به آن تصاویر و اهدافی که در پس آن است، مشغول زندگی خود است. اما به محض اینکه می خواهد ماجرا را فراموش کند، با یک سری اتهامات جدید مواجه می شود که این بار شهرت او را هدف گرفته است. پیغام های پی درپی به این مرد ارسال می شود که در نهایت از او می خواهند در ازای عدم انتشار این تابلوها، از این مرد ثروتمند اخاذی کند تا 500 میلیون تومان اخاذی کند.

دستگیری متهمان زورگیری

این مرد پس از اینکه متوجه شد عده ای قصد اخاذی از وی را دارند بلافاصله با پلیس فتا تماس گرفت.

کارشناسان فتا خراسان رضوی زن و مردی را در محل سکونتشان دستگیر و پس از تحقیقات در این خصوص به پلیس فتا تحویل دادند.

دستگیرشدگان پیش از مستندات موجود، به جرم خود اعتراف و اذعان داشتند که مدتی تحت تعقیب دادستان بوده و با توجه به تمکن مالی، با انگیزه کسب منفعت مالی و رسیدن به مبلغ، طرحی را طراحی و اجرا کرده اند. 500 میلیون تومان.

بیشتر بخوانید  عود «اسهال ویروسی» در کشور/ علت و راه انتقال «اسهال ویروسی» چیست؟

متهمان که از اقدام خود پشیمان شده بودند از دادستان عذرخواهی کردند و پرونده به همراه متهمان برای توزیع نهایی به دادسرا ارسال شد. / رکنا

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *